/http%3A%2F%2Fimages.unian.net%2Fphotos%2F2020_04%2F1586532457-8132.jpg)
TikTok випередив YouTube і Netflix за прибутком від покупок у додатку
На покупках у додатках, показники TikTok і Douyin за місяць збільшилися в десять разів до 78 мільйонів доларів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F113ceeeb3f2d6e1f0114d48c116abcd5.jpg)
Ілюстрація / REUTERS
TikTok і його китайський клон Douyin зайняли в квітні перше місце по покупкам всередині додатків, згідно з даними Sensor Tower, які не враховують ігри і рекламу.
Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на Bloomberg.
На покупках у додатках, показники TikTok і Douyin за місяць збільшилися в десять разів до 78 мільйонів доларів, випередивши YouTube, Tinder і Netflix, які роблять ставку на платні підписки.
На другому місці в рейтингу опинився YouTube, виручка якого склала майже 76 млн доларів США. У першу п'ятірку також увійшли Tinder, Disney + і відеосервіс Tencent Video.
У Douyin користувач через внутрішню валюту може підтримувати авторів вподобаного контенту.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

