На покупках у додатках, показники TikTok і Douyin за місяць збільшилися в десять разів до 78 мільйонів доларів.
Ілюстрація / REUTERS
TikTok і його китайський клон Douyin зайняли в квітні перше місце по покупкам всередині додатків, згідно з даними Sensor Tower, які не враховують ігри і рекламу.
Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на Bloomberg.
На покупках у додатках, показники TikTok і Douyin за місяць збільшилися в десять разів до 78 мільйонів доларів, випередивши YouTube, Tinder і Netflix, які роблять ставку на платні підписки.
На другому місці в рейтингу опинився YouTube, виручка якого склала майже 76 млн доларів США. У першу п'ятірку також увійшли Tinder, Disney + і відеосервіс Tencent Video.
У Douyin користувач через внутрішню валюту може підтримувати авторів вподобаного контенту.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram