Твори всесвітньо відомого галицького скульптора Іоана Пінзеля хочуть оживити у ЗD-реальості. Для цього кожну скульптуру відскановують. Такі роботи проводитимуть у Львові та Мюнхені, де, власне, й зберігаються унікальні витвори. На разі оцифрувати вдалося вже кілька скульптур.
У львівському Музеї барокової скульптури XVIII століття зберігається більшість творів галицького Мікеланджело – Іоана Пінзеля. Саме там сьогодні фотографують та сканують скульптури, аби відтворити їх у віртуальній реальності. Про це йдеться у сюжеті 24 каналу.
"10 годин відбувається фотографування. Є об'єкти, до яких ми ще долучаємо 3D-сканер – це ще додається час і складність. Робиться 2 – 3 тисячі фотографій на одну скульптуру. Якщо ж мова про архітектуру, то це набагато більше кадрів. Потім це все обчислюється на потужному сервері. Рендер подібного об'єкту може тривати від 3 до 6 днів", – розповів співробітник Галереї мистецтв, керівник проєкту Pinsel.AR Роман Гук.
Процес створення скульптури у 3D / Скриншот з відео
Для того, щоб в результаті 3D-скульптура була максимально ідентичною, фотографують так, аби кадри накладалися на 60, а то й 90%. Майстрам доводиться працювати у вихідні і по ночах.
Що відомо про Іоана Пінзеля?Це галицький скульптор середини XVIII століття. Зачинатель Львівської школи скульпторів. Відомості про життя майстра майже відсутні. Однак, його скульптурами, сповненими емоційності і динаміки до сьогодні захоплюється увесь світ.
Опрацьовують також скульптури з центрального вівтаря храму, що в Городенці на Прикарпатті, – це Ангел, Свята Анна та кам'яна скульптура Марії.
Фотограф робить 2 – 3 тисячі кадрів на одну скульптуру / Скриншот з відео
Вже незабаром світ побачить геніальні скульптури у 3D -форматі / Скриншот з відео
Роботи тривають в межах українсько-німецького проєкту "Пінзель.Мюніх". Його фінансує Європейський Союз. Тож після карантину наші фахівці вирушать і до Баварського національного музею оцифровувати 8 ескізів майстра.
Завершиться проєкт двома виставками у Львові та Мюнхені. На яких скульптури оживають у віртуальній реальності.