
Секрет успіху українок, які створюють унікальні килими ручної роботи: вражаючі фото
Про те, як українкам вдалося створити власний бренд Zv'yazani – читайте в матеріалі 24 каналу.
Наталія Осауленко та Ольга Каретнікова-Котягіна, на випадковій зустрічі зрозуміли, що мають спільну мрію – відкрити справжню майстерню, де будуть створювати килими.
У старт своєї справи засновниці виклали майже 4 тисячі доларів із власних заощаджень.
На них замовили верстати, вовну та орендували приміщення.
Килими виготовляють зі 100% овечої шерсті / Скриншот з відео.
Спочатку на пошуки майстрів Наталія та Ольга вирушили на Закарпаття, потім до Марокко.
Проте домовитися із ними так і не вдалося, адже вони працюють на закритих територіях, у пустелях.
Тоді засновниці подали оголошення в соціальні мережі в групи з ткацтва і килимарства.
І на нього відгукнулися дві дівчини з Карпат, випускниці інституту прикладного мистецтва.
Ще рік тому українське ткацтво асоціювалося із зображенням давнього українського ремесла.
Однак у 2018 році з’явилися Zv'yazani, які зберігаючи традиції, показали зовсім нове обличчя ткацтва.
На цих світлинах не склад модельної агенції, а велика родина бренду Zv’yazani.
Наші майстрині – красиві, розумні, талановиті, щирі та закохані у свою справу.
⠀⠀ Команда Zv’yazani щиро вітає усіх із Новим роком! Ми бажаємо вам залишатись вірними своїм цінностям, бажаємо щирості та доброти, а також натхнення.
А в наших планах на 2019-й – продовжувати знайомити світ з українським ткацтвом.
Zv`yazani – втілення традицій, які можна передати у спадок наступним поколінням.
However, founded in 2018, "Zvyazani" brand has presented a completely different vision of weaving, having kept the tradition, though.
Who is there on the photo? We are not a model agency team, we are a big "Zv'yazani" family.
Our workers are beautiful, smart, talented and sincere women who are in love with their job.
"Zv`yazani" team wishes everyone a happy New Year! We wish you sincerity, kindness and inspiration as well.
Stay faithful to your values.
⠀⠀ In 2019 we will continue to present Ukrainian weaving around the world.
"Zv'yazani" is a a trove of traditions which can be inherited by the next generations.
Happy Holidays! ⠀⠀ #zvyazani #carpet #handmade #interiordesign #decor #design.
Співзасновниця бренду Zv’yazani Ольга Каретнікова-Котягіна в ефірі ранкового шоу на 24 каналі розповіла, що перед тим, як розпочати цей проєкт, вони з партнеркою побували на міжнародних виставках, і дивилися, як це відбувається у світі.
"Можу заявити впевнено, що наша традиція суттєво відрізняється від того, що представлено на закордонних ринках", – розповіла дівчина.
Логотип бренду Zv'yazani / Фото фейсбук-сторінка @Zv'yazani.
За її словами, в українському ремеслі є дуже багатий сюжет.
В Україні ткали і людей за сюжетною лінією, і рослинність, і орнамент.
Коли ми почали вивчати ткацтво, здивувалися, чому така багата традиція, і про неї ніхто не говорить.
І практично, на момент, коли ми вийшли на ринок не було великих виробництв і бренду, який би міг вийти на міжнародний ринок,.
– пояснила Ольга Каретнікова-Котягіна.
Дівчина зазначила, що за кордоном килимарство – дуже популярне ремесло, і воно працює на сучасному рівні, продається, застосовується в будинках.
Натомість в Україні дещо забули про це.
Килим, виготовлений у майстерні бренду Zv'yazani / Фото офіційна сторінка бренду.
"Мені здається, що для свідомості людини з пострадянського простору килим – це щось навпаки непривабливе.
Тому на початках нам було трошки важко, особливо зважаючи на те, що наші вироби є недешевими", – прокоментувала Ольга Каретнікова-Котягіна.
На початку, коли авторки проєкту вивчали смаки майбутніх замовників, не було ні сайту, ні групи в соціальній мережі.
Фотографії готових килимів Ольга і Наталя викладали на власних сторінках, і реакції на їхні вироби були приголомшливими.
Тепер килими ручної роботи хочуть бачити не лише в Україні, а навіть у Штатах, Франції та Нідерландах.
Майстрині виготовляють килими з сучасним дизайном/ Фото офіційна сторінка бренду Zv'yazani.
"Нашою перевагою є те, що ми надали послугу картинізації.
Наскільки мені відомо, то жоден бренд такого не робить.
Тобто, ви можете прийти до нас, змінити будь-який наш виріб, або прийти і сказати: "хочу свій портрет", і ми можемо його зіткати", – розповіла співзасновниця бренду Zv’yazani.
Дивіться відео 24 каналу: Ольга Каретнікова-Котягіна про створення ручних килимів.

В Турции обнаружили христианскую мозаику накануне визита Папы Римского
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fa795f8ebbd908c22e1b1e7fff22d30c1.jpg)
Украинки не планируют возвращаться домой после войны: результаты опроса
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F21298f9a3e58190f0eba1168f0787e4d.jpg)
В ТЦК назвали главную проблему с мобилизацией мужчин старше 55 лет
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F8e3eb2bc55039863737c11edb5ae971b.jpg)
18 мая: церковный праздник сегодня, три вещи, которые лучше не делать в этот день
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2Ff115680e048dc83677ba8a17a95c39c7.jpg)
Нужно ли военнообязанным проходить ВВК ежегодно: в Минобороны дали ответ
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F0d5ae8401cceeea6c36b27c6e13e734a.jpg)
Последний звонок 2025 года: когда начнутся летние каникулы в школах
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fbdc09897617d0a33224d0d34d5cb456d.png)