Коли Ірина була маленькою дівчинкою, їй до рук потрапив журнал з рекламою сумок Hermes, пише видання Vikka.
"Картинки в журналі були для мене дивовижними.
З роками ця любов стала більш різносторонньою.
Я познайомилася з іншими брендами, безліччю моделей і стилів.
Зародилася дитяча мрія – створювати красиві жіночі сумки", – зізналася вона.
З тих пір пройшло багато років, Ірина вийшла заміж, стала мамою та навіть разом із сім'єю виїхала на острів Балі.
Ірина Сеньковська / Фото Gazeta.
За словами українки, шити сумки почала після візиту до місцевого знахаря.
Згодом створила власний бренд "GEUCO".
Його головною родзинкою стала ящірка-гекон.
"Одного разу, я була на прийомі в одного відомого знахаря.
Він виголосив пророцтво: "Твоя діяльність найближчим часом дуже круто зміниться.
Ти будеш займатися чимось яскравим, різнобарвним і дуже красивим".
Після цього до нього в руки прибігла величезна ящірка-гекон.
Знахар взяв тварину і передав мені", – розповіла Ірина Сеньяковська.
У той момент вона відчула неймовірний захват від тактильних відчуттів.
Його лапки були м'якими і приємними.
До того ж, ця тварина – символ багатства, удачі і благополуччя в домі.
Так і з’явилася ідея почати створювати сумочки, адже таку мрію жінка виношувала ще з дитинства.
Нині бренду вже більше п'яти років.
Його засновниця розповідає, що складним видався пошук майстрів і їхнє навчання тонкощам роботи.
Сумки Ірини Сеньковської / Фото Vikki.
"Всі вироби виготовляються вручну.
Ми ретельно відбираємо зразки шкіри, працюємо безпосередньо з постачальниками на острові Ява.
Досі кожну шкіру я відбираю сама, адже якість для мене залишається вищим пріоритетом", - додала власниця бізнесу.
Сумки у дівчини замовляють з багатьох країн світу: Франція, Англія, Канада, США, ОАЕ.
Клієнтів з України теж чимало, зокрема з Києва та Одеси.
Багато дизайнерів, фешн-блогерів і зірок також їх замовляють, зокрема Тіна Канделакі, Слава Камінська, Альона Омаргалієва та інші.
Тіна Канделакі з сумкою від Ірини Сеньковської / Фото Vikki.
Розробка моделі та дизайну кожної сумки – досить тривалий і складний процес.
Якщо мова йде про нову модель, це можуть бути місяці експериментів.
"Я стежу за світовими трендами, але в той же час не поспішаю з новими релізами.
Часто малюю одну і ту ж сумку, змінюючи дрібні деталі, аксесуари, колір та багато експериментую", – зазначає Ірина.