Культовий бензиновий мікроавтобус Volkswagen T1 Samba Bus перевели на електротягу.
Проект e-BULLI реалізував підрозділ компанії - VW Commercial Vehicles, передає obozrevatel.
За основу для електромікроавтобуса взяли компоненти від сучасних електромобілів марки.
А в іншому, це все той же стильний VW T1 Samba Bus, що зійшов з конвеєра у далекому 1966 році.
.
На зміну 44-сильній опозитній бензинової "четвірці" прийшов безшумний 83- сильний (61 к.
Вт) електромотор.
Він має крутний момент 212 Нм, що більш ніж удвічі перевершує можливості рідного двигуна внутрішнього згоряння з його 102 Нм.
Автоматична трансмісія має 5 режимів: P, R, N, D і B.
Режим В дозволяє водієві збільшити енергію від рекуперації при гальмуванні.
.
Максимальна швидкість e-BULLI обмежена електронікою на позначці 130 км/год, що на 25 км/год більше, ніж у оригінального Т1 з ДВЗ.
Привід здійснюється на задні колеса, а літій-іонна батарея має енергоємність 45 к.
За допомогою потужного зарядного пристрою (50 к.
Вт) поповнення батареї до 80% її ємності займе всього 40 хвилин.
А повністю зарядженої батареї вистачить, щоб подолати до 200 км.
.
Шасі моделі повністю переробили для поліпшення комфорту поїздки.
Спереду встановили "многоричажку", а ззаду використовуються пружинна підвіска амортизаторами, якi можно регулювати.
Також автомобіль забезпечили сучасної рульовою рейкою і більш ефективною гальмівною системою з вентильованими дисками на всіх колесах.
.
Побачити e-BULLI "на власнi очi" можна буде на виставці Techno Classica 2020 року, яка запланована на 24-28 червня цього року.
.