Минулого тижня український авторинок вперше зіткнувся з карантином.
За даними AUTO-Consulting, з 16-21 березня кількість продажів автомобілів збільшилася на 74% в порівнянні з докарантинним тижнем.
Таку роль зіграло коливання гривні, маркетингові акції і чутки про дефіцит автомобілів.
Це сталося через закриття автосалонів і перехід на онлайн продажі.
Майже за місяць зафіксували 36% продаж нових легкових авто.
У лютому кількість проданих автомобілів сягала 17%.Найбільше зростання помітили у бюджетному сегменті.
Продажі на минулому тижні у цілого ряду таких брендів фактично подвоїлися.
Лідером по зростанню продажів стала Renault (+ 121%).В Україні зріс попит на електромобілі.
Найбільше українців цікавить модель Nissan Leaf.
За минулий місяць українці поставили на облік 623 легкових електромобілі.
Це на 67% більше, ніж у лютому торік.