/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F5%2F509fa292f8cd3faa39d4f04d0c495294.jpg)
До сервісу перевірки квитанцій підключили Сервісні центри МВС та інші держоргани
Сервіс check.
ua запрацював в Україні 24 грудня 2019 року.
Він працює таким чином, що замість паперової квитанції з банку користувач отримує її код.
А той, хто перевіряє платіж, має зайти на check.
ua та ввести код.
Це – все.
Які держоргани підключили до сервісу check.
Сервісні центри МВС – водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо.
Міграційна служба – паспорти, закордонні паспорти тощо.
РАЦСи – усі послуги з народження, шлюбу тощо.
ЦНАПи – послуги Міграційної служби та РАЦСів.
Послуги в Обласних державних адміністраціях – ліцензії, витяги тощо.
Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату.
Можна просто сплачувати послуги через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи,.
– пояснив у своєму телеграм-каналі міністр Кабміну Дмитро Дубілет.
Окрім часу, українці таким чином заощадять і гроші, додав міністр.
Адже часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями.
Працівники вказаних держустанов отримали службові інструкції.
Але якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, Дубілет закликав телефонувати на гарячу лінію 1545.
Додамо, що до сервісу check.
ua приєднано вже 3 банки, а ще 1-0 установ перебувають на стадії підключення.

