Роберт Дауні-молодший під час "Оскара" нагадав росіянину Борисову про зйомки в окупованому Криму
Роберт Дауні-молодший під час "Оскара" нагадав росіянину Борисову про зйомки в окупованому Криму

Роберт Дауні-молодший під час "Оскара" нагадав росіянину Борисову про зйомки в окупованому Криму

Під час оголошення переможця у номінації "Найкраща чоловіча роль другого плану" на церемонії вручення премії "Оскар 2025" американський актор і продюсер Роберт Дауні-молодший згадав про російського актора Юрія Борисова, який претендував на нагороду за роль у фільмі "Анора". Він нагадав, що Борисов відвідував окупований Крим та брав участь у зйомках фільмів, пов’язаних із російською армією.

Юрій Борисов відомий своєю участю в пропагандистських кінопроєктах, зокрема у фільмі "Калашников", який розповідає про конструктора автомата АК-47. Зйомки цієї стрічки частково проходили в Криму після його анексії Росією у 2014 році. Актор також був внесений до бази "Миротворець" за підтримку російської агресії проти України та порушення українського законодавства через незаконний в’їзд до Криму.

Getty Images

Як пише The Telegraph, попри номінацію на "Оскар" і позитивні відгуки критиків щодо фільму "Анора", участь Борисова у проросійських проєктах та його мовчазна позиція щодо війни в Україні викликають питання. Видання наголошує, що на тлі значної військової підтримки України з боку Заходу Росія залишається міжнародним ізгоєм, а її діячі культури, як-от Борисов та його колега Марк Ейдельштейн, продовжують працювати в РФ і брати участь у державних патріотичних фестивалях.

Ейдельштейн, який також знявся у "Анорі", здобув популярність завдяки ролі у фільмі "Країна Саші", прем'єра якого відбулася на Берлінському кінофестивалі у 2022 році, незадовго до повномасштабного вторгнення РФ в Україну. Значна частина цієї стрічки була знята в окупованому Криму, а її розповсюдженням займалася компанія "Централ Партнершип", яка належить до структури російського "Газпрому", що перебуває під міжнародними санкціями.

"Бруталіст" – один із найгучніших фільмів року, що вражає не тільки драматизмом сюжету, а й візуальними рішеннями.

Джуді Беккер, художниця-постановниця фільму, розповідає читачам ZN.UA про те, як бетонні форми передають трагедію героя й чому київський крематорій став важливим референсом у роботі.

Читайте інтерв’ю "Художниця-постановниця Джуді Беккер: "Під час роботи над "Бруталістом" я шукала трагічну красу", яке вона дала Петру Катериничу.



Источник материала
loader