Після вишуканих показів Schiaparelli та Dior естафету на Тижні високої моди в Парижі прийняв Chanel. Як і для презентування минулої весняно-літньої колекції, команда запросила гостей до Grand Palais — особливої паризької пам’ятки, яка вже роками слугує місцем для проведення шоу бренду.
У центрі будівлі розмістили масивну конструкцію — дві з’єднані літери С, які одночасно й нагадували логотип Chanel, і відсилали до знаку нескінченності. Як зазначили творці колекції, символ означав те, що бренд постійно розвивається та змінюється, і цьому процесу немає кінця.
Дизайн-команда присвятила нову кутюрну колекцію 110-річчю модного дому й традиційно відтворила у ній знакові коди, що їх закладала Габріель Шанель. Зокрема, найбільший акцент було зроблено на відтінках. Хоч засновниця дому неабияк полюбляла чорний і часто використовувала його у своїх лінійках, вона також уміла працювати з усім спектром кольорів. «Chanel — це не лише про чорне й біле», — розповіла команда бренду. Тож на подіумі ми могли спостерігати за унікальною гамою відтінків, що подібно до циклу дня й ночі змінювалася упродовж шоу.
Першими на подіум вийшли моделі в елегантних молочних ансамблях із вкрапленнями рожевого, блакитного й зеленого тонів. Згодом вони поступилися місцем яскравим образам, які немовби нагадували ніжний світанок чи палкий захід сонця. Звершилася колекція глибокими нічними кольорами — бордовим, чорним і синім.
Цього разу Chanel був вірним собі, тож представив чимало вже звичних нам силуетів: твідові костюми, — як класичні з мініспідницями та вкороченими жакетами, так і дещо оригінальніші з декорованими елементами у вигляді пір’я, рюшів, кристалів і сатинових лацканів, — витончені шовкові блузи, різні варіації суконь з тюлю та сяйливих матеріалів, довгі пальта й піжамні комплекти.
Щоб повністю довершити ідею зміни циклу дня й ночі, команда додала до вбрання лелітки та кристали, що переливалися й відбивали світло, немовби зорі, а також золоті ремені з астрономічними мотивами.