Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency
Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency

«Маркетинг не може бути просто набором інструментів. Це не про продаж і не про рекламу, це про розуміння. У сучасному світі стандартні підходи вже не працюють, оскільки вони не здатні глибоко торкатися людських емоцій», – кажуть засновниці агенції G.Agency Юлія Ґеллер і Юлія Гриценко

Вони вважають, що справжній успіх приходить тоді, коли вдається відчувати своїх клієнтів. Це більше, ніж партнерство. Такий підхід тут вважають інтеграцією в саму суть бізнесу. 

Ми зустрілися з Юліями, щоб зрозуміти, як їм вдається перетворювати великі ідеї на реальні результати. Вони також розповіли, що таке «емпатичний маркетинг» і як ця стратегія дає бізнесам змогу рости й процвітати. Детальніше команда G.Agency та засновниці агенції розповідають про це в нашому партнерському матеріалі.

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency - Фото 1

Засновниці G.Agency: Юлія Ґеллер та Юлія Гриценко 

G.Agency – це результат співпраці двох професіоналок в маркетингу, кожна з яких має особливий досвід і власний кар’єрний шлях. Юлія Ґеллер та Юлія Гриценко об’єднали знання й навички, щоб створити агенцію, в основі якої емпатія поєднана з чітким бізнес-фокусом.

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency - Фото 2

Юлія Гриценко, креативна директорка G.Agency

Ми зрозуміли, що наш досвід і любов до маркетингу можуть допомагати компаніям не просто виживати, а впевнено досягати реальних бізнес-результатів.

Юлія Гриценко завжди прагнула до змін та трансформацій. Освіту здобула в Національному університеті харчових технологій за спеціальністю «Маркетинг». Загальний досвід роботи в маркетингу понад 12 років, 7 із яких на керівних посадах в українських та міжнародних компаніях.

Юлія Гриценко:

«Мені завжди таланило з компаніями і я мала змогу втілювати свої найсміливіші ідеї та впроваджувати інноваційні сервіси для клієнтів. Це був неймовірний досвід».

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency - Фото 3

Юлія Ґеллер – CEO агенції

Кожен запуск – це не лише про ідею, а й про злагоджену роботу команди, адже саме це дозволяє досягти реальних результатів.

Юлія Ґеллер почала свій шлях у маркетингу у 2011 році, працюючи в Danone, Samsung та Coca-Cola HBC. Має ступінь MBA, який здобула в Університеті Хайфи, і понад 10 років досвіду в успішних міжнародних компаніях. Одна з її ключових навичок – ефективний запуск нових продуктів.

G.Agency: як усе починалося

Деякий час Юлії працювали в одній компанії. Під час роботи Юлія Гриценко помітила, що Юлія Ґеллер вміє легко перетворювати амбітні стратегії на реальні результати. Їхній тандем – це синергія досвіду і таланту, яка і стала основою G.Agency. 

Наша агенція допомагає бізнесам досягати результатів, відкриває для них нові горизонти і можливість віднайти унікальний шлях на ринку.

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency - Фото 4

Чому обирають саме нас? 

Ми не боїмося йти нестандартним шляхом. Працюємо з компаніями, які готові до змін. Наші клієнти знають, що ми завжди запропонуємо свіже рішення, яке відкриє нові можливості для бізнесу. Наші сильні сторони – стратегічний консалтинг, брендинг, креативні рекламні кампанії та диджитал-маркетинг. І ми допомагаємо компаніям не просто виживати в складних умовах ринку, а зростати й досягати успіху.

  1. Реальні результати – наш головний пріоритет. Нещодавно до нас звернувся бренд дитячих товарів із запитом на аналіз маркетингу та оновлення візуала. Команда G.Agency глибоко проаналізувала ринок й цифровий простір і з’ясувала, що бренд має позитивний імідж і пізнаваний візуальний стиль.
    Основними проблемами виявилися: неправильне позиціонування окремих продуктів, вибір невідповідних каналів комунікації та практично відсутність маркетингової команди. Під час обговорення власник змістив фокус із зовнішнього вигляду бренду на розробку стратегії та загального підходу до бізнесу. Адже розробити маркетингову стратегію або запропонувати короткострокові тактичні рішення не є проблемою. Важливо, щоб були ресурси на її реалізацію та стійкий результат у довгостроковій перспективі.
  2. Адепти інтегрованого маркетингу. Ми в G.Agency розуміємо, що бути в тренді – це не мета, а лише інструмент. Багато клієнтів приходять до нас із бажанням створити контент для TikTok або активно вести Instagram, не маючи чіткого уявлення, навіщо їм це потрібно.
    Наша відповідь проста: ми допоможемо побудувати стратегію, яка працюватиме на вас. Завдання інтегрованого маркетингу полягає не в тому, щоб допомогти брендам бути присутнім у всіх соцмережах, слідуючи трендам. Воно в тому, щоб ефективно використовувати кожен канал комунікації, від цифрових платформ до офлайн-рішень для досягнення реальних бізнес-цілей. Наш підхід дає змогу не лише бути в полі зору аудиторії, а створювати міцний емоційний зв’язок з нею.
  3. Ми ваші партнери у важливих змінах. У G.Agency клієнтів розглядають як партнерів. Коли у клієнта немає потреби чи ресурсів для штатних експертів, ми станемо вашою командою. Ми інтегруємось на критичний період, налаштовуємо процеси, ведемо проєкти й передаємо знання, щоб ви ставали сильнішими.
  4. Креативні рішення, які змінюють світ. Поєднання емпатії та креативу надає G.Agency можливість створювати проєкти, що резонують з аудиторією та формують глибокий зв’язок з брендом. 

Юлія Гриценко:

«Ми не просто створюємо бренди – ми створюємо досвід, що резонує людям і залишає слід у їхніх серцях. У нашій команді креативність стає мовою, яка говорить від імені бізнесу, передаючи емоції та історії, що дійсно мають значення». 

Наприклад, зараз команда створює бренд для спортсмена-тхеквондиста, який готується до Олімпійських ігор. Замість звичних підходів ми обираємо шлях сміливих рішень, створюємо не просто бренд і лого, а сучасного маскота (персонаж-талісман), що відображає стиль життя та цінності спортсмена. На жаль, поки що ми не можемо поділитися всіма деталями проєкту, оскільки він у процесі розробки. Проте зовсім скоро ми з гордістю презентуємо його широкій аудиторії, — кажуть в агентстві.

G.Agency має ексклюзивну пропозицію для читачів МС.today — аудит бренду. 

Щоб отримати консультацію, заповніть, будь ласка, цю форму:

Поля для форми: Ваше ім’я, Назва компанії, До якої сфери ви відносите свою компанію, Ваш телефон, Еmail

Що робить G.Agency особливою агенцією 

Знайомство 

Все починається з детального знайомства з клієнтом і занурення. Ми працюємо з компаніями будь-якого масштабу – від стартапів до корпорацій, у різних галузях – від IT до агросектора. G.Agency визначає сильні сторони кожного бізнесу та допомагає побачити, що відрізняє його від конкурентів. Ми не просто консультуємо, а стаємо частиною команди. Інтегруємося в бізнес-процеси, щоб разом із вами розкрити справжній потенціал і досягти амбітних цілей.

Юлія Гриценко: 

«Іноді найкращі ідеї з’являються неочікувано, адже я ще й коуч. Тож кожна наша співпраця починається з сесії, де я ставлю багато запитань. І часто вже після першої розмови власник знаходить важливі інсайти або ж ми разом визначаємо цілі».

Юлія Ґеллер: 

«Ми завжди діємо, зважаючи на запит клієнта та його цілі. До аналізу бізнесу застосовуємо комплексний підхід: від конкурентної розвідки до вивчення поведінки споживачів і ринкових тенденцій. Однак найважливіше – це детальне дослідження внутрішніх процесів компанії. Ми аналізуємо все: від ефективності маркетингових каналів до фінансових показників і управлінської структури.

Наш підхід дає змогу побачити те, що інші могли б не помітити. Ми виявляємо можливості для зростання, про які тут раніше навіть не думали, і пропонуємо рішення, що дійсно працюють. І все це з урахуванням реальних умов ринку і потенціалу компанії».

G.Agency – це не тільки набір інструментів. Це ідеї, стратегії та рішення, що дають змогу реалізувати справжній потенціал бізнесу.

Ми не просто будуємо бренди, а глибоко занурюємося в бізнес наших клієнтів, щоб допомогти їм встановити справжній зв’язок зі своєю аудиторією. Проте найважливіше – це наше глибоке розуміння того, що кожен бізнес унікальний і потребує свого, особливого підходу.

 

Основний фокус G.Agency – побачити бізнес очима його засновників.

Ми не лише надаємо певні послуги, ми відкриваємо нові горизонти для розвитку з огляду на те, що кожен бізнес – це унікальна ідея з безмежним потенціалом. 

Ми прагнемо зрозуміти все про компанію, виявити її відмінності та запропонувати рішення, що підкреслять її справжню силу.

Ми не тільки створюємо стратегії, ми будуємо команди, здатні відчувати бізнес на емоційному рівні. У світі, де зміни відбуваються з блискавичною швидкістю, стандартний підхід більше не працює. Сьогодні вам потрібна команда, яка, крім виконання завдань, по-справжньому розуміє ваш бізнес і його аудиторію. 

Ми в G.Agency віримо, що емпатія – це ключ до справжнього успіху. Вона дозволяє побачити бізнес очима клієнта і зрозуміти, що саме йому потрібно. Ми знаходимо фахівців, які володіють необхідними навичками та здатні створити емоційний зв’язок із вашим брендом. Ми супроводжуємо ці команди з моменту їх формування, допомагаючи їм будувати стратегії, орієнтовані на довготривалий успіх. 

Наша місія – не продавати готові рішення, а створювати справжню цінність. Ми працюємо пліч-о-пліч з нашими клієнтами, розуміємо їхні реальні потреби та пропонуємо рішення, які дійсно їм потрібні саме зараз. 

Наш підхід – це довіра і прозорість, це стратегії, адаптовані під цілі кожного бізнесу. Ми стаємо частиною команди клієнта і працюємо так, ніби це наш власний бізнес. Якісний маркетинг забезпечує створення емоційного зв’язку, що залишається назавжди. Емпатія – це не тренд, а необхідність. Ми в G.Agency разом із нашими клієнтами будуємо її на глибокому розумінні емоцій, потреб і цінностей. Це те, що дозволяє досягти справжнього успіху в сучасному світі.

Ми знаємо, що кожен бізнес унікальний, і тому маємо ексклюзивну пропозицію для читачів МС.today – аудит вашого бренду.

Заповніть форму нижче і разом з G.Agency створіть бренд, який бачитимуть усі!

 

Як ми допомагаємо досягати реальних бізнес-результатів? 

Для нас кожен проєкт – це більше ніж робота. Це виклик, можливість розкрити потенціал вашого бренду. Ось ідеальний приклад того, як комплексна стратегія може змінити правила гри. 

Один із клієнтів звернувся із запитом – посилити бренд в Instagram. Він сприймав цю платформу як ключову складову свого росту. Проте після глибокого аналізу ринку та поведінки аудиторії ми побачили щось більше. Потенційні клієнти бізнесу активно взаємодіяли не лише з Instagram, а й з іншими платформами та нішевими блогерами. Виявилося, що бренд упускав значні можливості для зростання, втрачав частину своєї аудиторії, тому що недооцінював ці канали. Ми змінили стратегію, відкривши нові горизонти для взаємодії з клієнтами.

Наша команда – ваше джерело натхнення 

Кожен член команди G.Agency – це не просто професіонал, це художник, який втілює ідеї в життя.
Стратеги, дизайнери, копірайтери, відеографи, SMM-експерти, SEO-фахівці – всі вони в гармонійній співпраці перетворюють креативні ідеї на реальність, яка стає частиною вашого бренду. Їхній талант доповнюється партнерством із командами, як-от Zakohani Event, що робить наш підхід ще сильнішим.

Партнерство – це не просто співпраця, це спосіб вийти за межі можливого.

Юлія Ґеллер: 

«‎Партнерство – це завжди про розширення світогляду: про можливість побачити світ інакше через призму досвіду іншої людини чи команди, про здатність адаптуватися, розуміти та знаходити нові, нестандартні рішення. Для нас партнерство – це коли відчуваєш, що зростаєш не лише як професіонал, а і як особистість». 

Коли професіонали об’єднують свої зусилля, ми отримуємо всебічний підхід, що охоплює весь маркетинговий цикл – від ідеї до її бездоганної реалізації. Наша сила в комплексному підході. Саме він дозволяє вирішувати будь-які маркетингові завдання – розробляти айдентику, неймінг, стратегії, зовнішню та діджитал-рекламу, відео, організовувати співпрацю з блогерами, медіа та PR-підтримку, а також події та фандрайзинг.

Ефективність без зайвих витрат 

Чи можна досягти вагомих результатів, маючи обмежений бюджет? Ми в G.Agency знаємо, що можна.

Юлія Ґеллер:

«Для мене найкраща нагорода – бачити, як наша робота приносить реальні фінансові результати клієнтам і задоволення споживачам. Один із наших найяскравіших прикладів – диджитал-кампанія з підтримки кібербезпеки України. Завдяки мінімальному бюджету та сміливому креативу ми залучили тисячі волонтерів. За перший тиждень понад 14 тис. людей перейшли на сайт завдяки чіткій стратегії та детально протестованим рішенням».

Креатив не завжди вимагає великих вкладень, але завжди вимагає великих ідей. За умови обмеженого бюджету наше агентство G.Agency дотримується трьох правил:

  1. Визначаємо найдієвіші канали комунікації, які принесуть максимальний результат. 
  2. Обираємо методи, які не потребують великих фінансових вкладень, але здатні значно підвищити пізнаваність бренду: реферальні програми, SEO, партнерства, інтерактивні формати, стратегічний контент-маркетинг.
  3. Формуємо команду індивідуально – під потреби клієнта і його можливості. 

Виклики війни: адаптація та рух уперед

Повномасштабне вторгнення росії в Україну змусило ще більше зосередитися на діджитал-комунікаціях, адже багато традиційних каналів виявилися недоступними.

Юлія Ґеллер, CEO агенції: 

«Стратегії, які ще кілька років тому планували на 5–10 років, сьогодні переглядаються кожні 12 місяців, і це нормально. Світ змінюється надто швидко, щоб покладатися на старі моделі. Маркетинг 2000-х уже не працює. Гнучкість та адаптивність – це новий стандарт. На нашу думку, тактичне планування має бути коротким, ефективним, адаптивним і розрахованим орієнтовно на 6 місяців наперед».

Юлія Гриценко, креативна директорка агенції: 

«Я вірю, що післявоєнне відновлення створить нові можливості для маркетингу в Україні. На перший план вийдуть репутація та соціальна відповідальність брендів. Йдеться про соціально відповідальний маркетинг та бізнес у цілому. Українці цінують ті бренди, які виявилися поруч у важкі часи. Тобто, компанії, що роблять внесок у підтримку країни, здобувають повагу та довіру споживачів, і це вже є важливою конкурентною перевагою», – підкреслює вона.

Великою можливістю стане вихід українських бізнесів і на міжнародні ринки. І саме маркетинг допомагатиме адаптувати стратегії брендів до нової аудиторії.

У найближчі роки G.Agency планує розширюватись, співпрацювати з компаніями в Європі, на Близькому Сході та в Азії, а також допомагати українським брендам виходити на світові ринки.

Юлія Гриценко: 

«Наше агентство прагне не лише виходити на міжнародний рівень, а й підтримувати розвиток маркетингових і креативних талантів серед українців. Українські агентства володіють унікальними якостями, зокрема адаптивністю, креативністю, рішучістю та високим рівнем відповідальності, завдяки яким можуть залучити клієнтів на міжнародному рівні».

Юлія Ґеллер: 

«Частиною нашої великої стратегії є створення освітньої платформи, що допоможе підприємцям і маркетологам розвивати свій потенціал. Також у нас є чітка мета – увійти до 10 найефективніших агентств України до 2027 року, здобути Effie в 2025-му і разом з тим підняти рівень маркетингових рішень серед українців на вищий щабель. Це шлях, яким ми йдемо крок за кроком, інвестуючи в розвиток нашої команди, покращення послуг та підтримку інших на шляху до успіху».

Слідкуйте за історією G.Agency у соціальних мережах, щоб разом із нами переживати всі виклики, перемоги і захоплюючі моменти на шляху до великих цілей. Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і успіхами.

G.Agency має ексклюзивну пропозицію для читачів МС.today — аудит бренду. 

Щоб отримати консультацію, заповніть, будь ласка, цю форму:

Сайт агенціїInstagram агенції

Linkedin Юлії Гриценко | Linkedin Юлії Ґеллер 

Відчувати клієнта – ось що змінює правила гри. Як «емпатичний маркетинг» дає бізнесам змогу рости. Досвід G.Agency - Фото 5
Источник материала
loader