Багатокористувацький геройський шутер Concord став найбільшим оглушливим ігровим провалом цього року.
Гра відвернула від себе гравців спірним дизайном персонажів, нудними картами та загалом не могла запропонувати нічого видатного на ринку, де вже багато подібних проєктів.
Concord протримався в онлайні близько двох тижнів, після чого Sony вирішила закрити сервери.
За непрямими даними аналітики припускали продажі у 25 тисяч копій, а за чутками бюджет розробки наближався до $400 мільйонів (хоча ці цифри експерти спростовували).
Але навіть після закриття гри фіксувалися якісь зміни у файлах проєкту в базі Steam.
Було припущення, що гру можуть перевипустити, щоб поширювати за моделлю free-to-play.
Тепер же прийшла новина про закриття студії Firewalk Studios, яка створювала гру.
Раніше директор розробки сам пішов у відставку.
Усе це означає, що історія Concord дійсно підійшла до кінця, і перезапуску не буде.
У публічному листі Германа Хюльста, який очолює ігровий підрозділ Sony, сказано, що деякі аспекти Concord були винятковими, але гра не змогла отримати достатньої кількості гравців.
Були вивчені різні варіанти та після роздумів вирішено остаточно закрити студію і гру.
Хюльст подякував усім співробітникам за майстерність, творчий дух і відданість справі.
Одночасно оголошено про закриття студії Neon Koi, яка вела розробку якогось мобільного екшену.
Оскільки це дві великі досвідчені команди, керівництво планує частину співробітників перенаправити в інші внутрішні студії.