/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fb26ebc2991dd75f21544df13ee41436e.jpg)
Менеджерка з найму пояснила, чому не треба працювати на одній роботі більше 8 років
HR-менеджерка розповіла, що варто робити постійно на своїй роботі, навіть якщо ви не плануєте змін. Адже це може бути різниця між вашою поточною зарплатою і +100% до неї.
Люди, які працюють в одній компанії понад 8 років, часто втрачають зв’язок із ринковою реальністю. Про це каже Анастасія Андрющенко у своєму профілі LinkedIn.
"Чи знаєте ви, скільки коштує такий фахівець, як ви на ринку прямо зараз?" — запитала вона.
За її словами, з одного боку — це стабільність і лояльність, з іншого — ризик, що ви вже давно вартуєте втричі більше, ніж отримуєте і просто про це не знаєте.
Нещодавно до Анастасії звернувся керівник, який "сміливо мріяв" про зарплату $2000. Вони актуалізували його профіль і з’ясували, що на ринку чоловік уже може просити від $4000 мінімум.
"Його реакція? Щире здивування", — розповідає менеджерка.
Тому навіть якщо ви не плануєте наразі змінювати роботу, варто:
- раз на рік оновлювати резюме та LinkedIn;
- дізнаватись актуальні зарплатні вилки по вашій ролі;
- показувати себе ринку, щоб вас могли знайти.
"Бо поки ви ховаєтесь за "порожнім" профілем, рекрутери просто не знають про ваше існування. А це може бути різниця між вашою поточною зарплатою і +100% до неї", — наголосила Андрющенко.
У коментарях люди як підтвердили слова менеджерки, так і навели спростування:
- "Або менше, так як не факт, що за ті 8 років працівник взагалі розвивався. Може просто виконував свої обовʼязки на автопілоті".
- "Ваші слова повністю відповідають дійсності. Цілком поділяю вашу думку".
Нагадаємо, Фокус писав раніше, що:
- Один власник компанії зі США проводив співбесіду з кандидатом на посаду інженера-програміста, але його провокативна поведінка вивела з рівноваги бізнесмена.
- Через певну модель поведінки працівник на робочому місці "далеко не зайде", за словами керівниці великої компанії.
Крім того, професорка розповіла про єдине питання, яке допомагає кандидатам розпізнати справжні цінності потенційного роботодавця та уникнути розчарувань у майбутньому.

