/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F4ad67ee1d8ee7e6b491ab2a981c6ec33.jpg)
Для модів на S.T.A.L.K.E.R. 2 знадобиться окремий SSD — Zone Kit важить майже 700 ГБ
У S.T.A.L.K.E.R. 2 з’явилася негласна ачівка — встановити Zone Kit для модів, який без перебільшень важить під 700 ГБ.
GSC Game World відкрила двері до модифікацій S.T.A.L.K.E.R. 2 і, здається, портал в пекло. Нагадаємо, Zone Kit — перший пакет інструментів для створення та редагування контенту, який випустили разом з патчем 1.5. Але виявилося для фанатів підготували сюрприз, бо у системних вимогах кругла цифра — 700 ГБ. Наприклад, Epic Games Store показує 471 ГБ завантаження, яке після розпакування розростається до 659 ГБ.
«Розмір Zone Kit зумовлений тим, що ігрові ресурси надані у незжатому вигляді спеціально для моддерів. Гра велика, ресурсів багато, тож об’єм завантаження вийшов доволі значним», — кажуть GSC Game World, пише PC Gamer.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe6c747471fcb077ef1cf3059c3179366.jpg)
Студія називає реліз «Фазою 1» і вже обіцяє, що у «Фазі 2» спробує підтиснути обсяг, якщо це взагалі можливо. Поки що ми залишаємося враженими від того, скільки потребує Zone Kit. На фоні інших інструментів для модів це виглядає як рекорд:
- Creation Kit Starfield — 20 ГБ;
- FrostKit Frostpunk 2 (UE5) — 100 ГБ;
- Modding Tools Baldur’s Gate 3 — 150 ГБ.
S.T.A.L.K.E.R. 2 сама займає 160 ГБ, а патчі потребують дедалі більше пам’яті, тож інструментарій на порядок масивніший. Тому тим, хто дійсно хоче навчити кривавих псів літати або зробити інший прикольний мод доведеться подбати про окремий накопичувач.
Джерело: Reddit / Epic Games Store

