Гучний провал від Remedy? FBC: Firebreak не змогла злетіти – гравці розчаровані, онлайн мізерний
Гучний провал від Remedy? FBC: Firebreak не змогла злетіти – гравці розчаровані, онлайн мізерний

Гучний провал від Remedy? FBC: Firebreak не змогла злетіти – гравці розчаровані, онлайн мізерний

Незважаючи на гучні обіцянки, гравці масово залишають негативні відгуки, а онлайн не дотягнув навіть до 2000. Що пішло не так у грі, яка мала стати кооперативним проривом у всесвіті Control?

FBC: Firebreak — старт із помилками

21 червня Remedy офіційно випустила FBC: Firebreak — кооперативний шутер у всесвіті Control. Гра одразу зібрала на платформі Steam понад 400 відгуків, і лише 40% із них позитивні. Рейтинг "змішаний", а для Remedy — це вже тривожний сигнал.

Головна проблема: онлайн. За перші шість годин після релізу гру одночасно грали менше 2 тисяч осіб. І це при тому, що проект доступний у Game Pass — тобто спробувати його можна без повної покупки.

FBC: Firebreak

Що кажуть гравці: шутер без вибуху

Більшість користувачів сходяться в одному — гра виглядає сирою і недопрацьованою. Ось найпоширеніші скарги:

  • Бідний контент: лише п’ять місій і стільки ж карт — все.
  • Повторюваний геймплей: відчуття, ніби ви граєте в один і той самий рівень знову й знову.
  • Проблеми з оптимізацією: навіть на потужних ПК гра працює нестабільно.
  • Слабка бойова система: відсутність відчуття удару від зброї, невидимі чи зниклі текстури ворогів.
  • Комунікація? Яка комунікація? — в грі взагалі немає голосового або навіть текстового чату.

FBC: Firebreak

Деякі гравці залишили коментарі на кшталт:

"Я люблю Remedy, але FBC ще дуже сирий. Купив не рефандити, а підтримати. Але поки грати тяжко."

"Control — атмосфера чудова. Але місій мало, сюжет слабкий, а оптимізація — як завжди."

Атмосфера є. Все інше — поки що в процесі

Найбільше позитивних відгуків стосується атмосфери — знайомі коридори з Control, стильний дизайн, паранормальні візуальні ефекти, чудова озвучка. Але, як іронічно зазначають фанати:

"На п’ять поїздок вистачає, а далі — хоч греблю гати."

Сюжету практично немає. Це лайв-сервіс, тобто гра буде розвиватись після релізу. Але чи дочекаються гравці змін?

Remedy пообіцяли розвивати гру, випускати оновлення й доповнення. Гравці, які вірять у студію, поки тримаються надії. Проте ті, хто чекав на щось більше, вже почали вимагати повернення коштів.

"FBC: Firebreak — це потенціал, що спіткнувся об поспіх."

Вердикт на сьогодні:

  • Для фанатів Remedy та Control — гра може викликати ностальгію.
  • Для тих, хто хоче якісного кооперативного шутера — краще зачекати.
  • Якщо маєте Game Pass — спробувати можна. Але купувати гру зараз — це ризик.
Джерело матеріала
loader
loader