/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F68%2F450e363ee447244975d4b75bef7eb5f9.jpg)
Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру
Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру
Французька Bel Group планує до кінця цього року припинити виробництво рослинного сиру Nurishh.
Nurishh був представлений у портфелі Bel з 2020 року, коли відбулось значне зростанням попиту на рослинні альтернативи, пише FoodBev.
Незважаючи на широкий асортимент інноваційних продуктів у вигляді тертого, нарізаного, пастоподібного та блокового сиру, Nurishh буде знятий з виробництва до кінця 2025 року, оскільки бренд не зміг створити прибутковий і стійкий бізнес. Продукт постачається до 14 країн Європи, Близького Сходу та Північної Америки.
«Сьогодні Nurishh займає 1% ринку рослинних продуктів у роздрібній торгівлі. Наш головний конкурент захопив 22% цього ринку. Посівши друге місце на ринку, ми не змогли достатньо диференціюватися, щоб забезпечити собі клієнтів і залучити нових споживачів», — пояснив представник компанії.
Водночас рослинні продукти досі залишаються «ключовим стовпом» стратегії Bel. Компанія зосереджує свої ресурси на основних брендах, серед яких Babybel, The Laughing Cow і Boursin.
Нова інноваційна дорожня карта Bel включає запуск нового рослинного продукту Boursin у Франції та Європі, додаткові смаки рослинного продукту Babybel, а також підтримку розвитку рослинних продуктів The Laughing Cow у Північній Америці.
Компанія також об'єдналася з Avril, Lallemand і Protial у межах трирічної ініціативи з досліджень і розробок, з метою просування інновацій у галузі веганського сиру з акцентом на смак, поживність і стійкість.

