Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру
Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру

Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру

Bel Group скорочує асортимент рослинного сиру

Французька Bel Group планує до кінця цього року припинити виробництво рослинного сиру Nurishh.

Nurishh був представлений у портфелі Bel з 2020 року, коли відбулось значне зростанням попиту на рослинні альтернативи, пише FoodBev.

Незважаючи на широкий асортимент інноваційних продуктів у вигляді тертого, нарізаного, пастоподібного та блокового сиру, Nurishh буде знятий з виробництва до кінця 2025 року, оскільки бренд не зміг створити прибутковий і стійкий бізнес. Продукт постачається до 14 країн Європи, Близького Сходу та Північної Америки.

«Сьогодні Nurishh займає 1% ринку рослинних продуктів у роздрібній торгівлі. Наш головний конкурент захопив 22% цього ринку. Посівши друге місце на ринку, ми не змогли достатньо диференціюватися, щоб забезпечити собі клієнтів і залучити нових споживачів», — пояснив представник компанії. 

Водночас рослинні продукти досі залишаються «ключовим стовпом» стратегії Bel. Компанія зосереджує свої ресурси на основних брендах, серед яких Babybel, The Laughing Cow і Boursin.

Нова інноваційна дорожня карта Bel включає запуск нового рослинного продукту Boursin у Франції та Європі, додаткові смаки рослинного продукту Babybel, а також підтримку розвитку рослинних продуктів The Laughing Cow у Північній Америці.

Компанія також об'єдналася з Avril, Lallemand і Protial у межах трирічної ініціативи з досліджень і розробок, з метою просування інновацій у галузі веганського сиру з акцентом на смак, поживність і стійкість.

Джерело матеріала
loader
loader