14 млн доларів на Amazon: як навчитися успішно продавати те, що потрібно людям - методологія Олександра Троценка
14 млн доларів на Amazon: як навчитися успішно продавати те, що потрібно людям - методологія Олександра Троценка

14 млн доларів на Amazon: як навчитися успішно продавати те, що потрібно людям - методологія Олександра Троценка

Левова частка нашого життя так чи інакше пов'язана з продажами - ідей, бажань, товарів, проєктів, часу. Це відбувається під час співбесіди, на перемовинах з клієнтами, у вихованні дітей. Продаж - це не стільки про комерцію та прибуток, скільки про комунікацію та вплив. Вміння "продавати" - це здатність чути, розуміти потреби іншої сторони й знаходити рішення, яке задовольнить обох. Саме тому розвиток навичок продажу є важливою складовою особистісного та професійного успіху. Про те, як застосування аналітики впливає на продажі та зростання бізнесу, розповів програміст за освітою Олександр Троценко. Його підприємницький шлях починався на ринку Барабашова у Харкові, пізніше була реалізація парфумерії на Prom.ua. Проте найглобальнішою віхою його карʼєри став Amazon. Сьогодні магазини підприємця пропонують широкий асортимент продуктів та мають найвищий рейтинг на маркетплейсі. Мовою цифр - це: 10 років продажів, топ-500 селерів на платформі, майже 3 млн клієнтів у США, понад 3 млн одиниць реалізованих товарів і 14 млн доларів обороту на рік. Щобільше, підприємець створив власну ефективну методологію продажів, яка дозволяє компаніям суттєво скоротити витрати на рекламу, та заснував сервіс Asinstat, що надає продавцям потужні аналітичні інструменти для успішного запуску продукту. Він є спікером найбільших конференцій у США Amazon Accelerate, а також Grand Business Event та Seller Conf. - Коли сталася криза 2008 року і втрата бізнесу, я розмірковував над тим, що мої однокурсники вже працювали в Apple, великих банках тощо, і заробляли значно більше, ніж на той момент я. У випадку втрати роботи знайти нову для них не становило проблеми, натомість у мене не було таких специфічних знань. Була гостра потреба реалізуватися в цьому - мати якісь ексклюзивні знання, які я зможу завжди та всюди застосувати. Сьогодні я на 100% виконав це завдання. Великі організації та підприємці звертаються за консультацією до мене, і це коштує грошей. Фахівців мого рівня на цей момент дуже мало. 30 квітня 2025 року я виступав на SellerConf - це провідна українська онлайн-конференція з Amazon, у межах якої експертні доповіді готують винятково амазон-підприємці для амазон-підприємців. Ціль організаторів полягає у тому, щоб створити якісний івент без води і сумнівного пафосу у ніші торгівлі, надавши учасникам максимум користі та експертності. Фідбек, який ми отримали після двохденної зустрічі, говорить сам за себе - завдання виконане на відмінно.
Джерело матеріала
loader
loader