/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F3dd29523450c4a5b26b01e99ed539bb5.jpg)
Курс — на електрифікацію: представлено новий Renault Trafic 2026
У Франції дебютувало нове комерційне сімейство Renault Trafic. Воно тепер нараховує три споріднені моделі й усі вони є електричними.
Про новий Renault Trafic E-Tech і його побратимів Goelette та Estafette розповіли на офіційному сайті французького автовиробника.
Комерційні електромобілі Renault належать до нової лінійки Flexis, яку розробили спільно із Volvo. Їх продажі стартують у середині 2026 року.
Легкі електричні вантажівки Renault вирізняються футуристичним дизайном із масивними бамперами та високо посадженими фарами. В основі авто лежить нова модульна платформа Software Defined Vehicle типу "скейтборд", яка дозволяє створювати моделі різних розмірів та призначення.
Зокрема, фургон Renault Trafic та "голе" шасі Goelette доступні у варіантах L1 (4,87 м) та L2 (5,27 м), а от варіант із високим (2,6 м) дахом Estafette пропонують тільки у виконанні L2. Ширина усіх трьох авто однакова — 1,92 м. Об’єм вантажного відсіка Renault Trafic 2026 становить 5,1-5,8 куб. м, а Estafette – 9,2 кубометра.
У салоні комерційних Renault встановили цифрову панель приладів та 12-дюймовий портретний тачскрін. Мультимедійна система створена на базі Google Android, також буде доступний спеціальний мобільний застосунок, який дозволить дистанційно керувати низкою функцій авто.
Важливо Renault повертає на ринок популярну недорогу модель із дизелем (фото)Електромобілі Renault Trafic, Goelette та Estafette оснащені мотором на 204 к. с. і 345 Н∙м і будуть доступні у версіях із запасом ходу 350 та 450 км.
800-вольтне електрообладнання дозволяє швидку зарядку на 80% за 20 хвилин. Також є функція двонаправленої зарядки – можна живити від авто електроприлади.
До речі, нещодавно в Україну привезли першу електричну вантажівку.
Також Фокус писав про новий кросовер Renault із витратою 4,7 л/100 км.

