/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Ff1ed2ce1cc98a35de9eebdcb05c08be3.jpg)
Поліція зняла пасажирку з рейсу через чипси: що сталося
Поліція вивела жінку з літака авіакомпанії Ryanair після того, як вона з’їла чипси Pringles перед тим, як заплатити.
Це сталося після того, як чоловіка з інвалідністю, що мав летіти з Манчестера до Афін, безцеремонно висадили з літака за декілька хвилин до зльоту.
Як пише Mirror, 55-річна Енн-Марі Мюррей попросила чипси, воду і колу вартістю 7 фунтів стерлінгів (близько 383 гривні) під час польоту з Тенеріфе до Брістоля 28 березня.
Але вона не змогла заплатити, коли бортовий картковий автомат не приймав оплату, а у неї не було готівки.
Прибули троє поліцейських і посадили британку на заднє сидіння свого фургона.
Авіакомпанія заявила, що екіпаж «заздалегідь викликав поліцію після того, як пасажирка почала порушувати порядок».
Але Енн-Марі сказала: «Я не порушувала порядок.
Я не підвищувала голос.
Я робила все можливе, щоб заплатити.
Я намагалася натиснути і заплатити, але автомат не працював.
Вони спробували з іншим автоматом, і коли він також не спрацював, я запропонувала заплатити готівкою, коли ми приземлимося, але вони сказали, що я не можу цього зробити».
Енн-Марі з Глостера розповіла, що її партнер запитав стюарда, чи хочуть вони отримати назад Pringles, і отримав відповідь «ні».
Вона додала: «Я подумала, що це жарт, коли екіпаж сказав, що викликав поліцію.
Я була шокована, коли поліція піднялася на борт і нас попросили піти.
Це було так соромно.
Я зробила все, що могла, щоб вирішити цю проблему.
Потім вони сказали поліції, що я відмовилася платити, але це не так.
Я хотіла заплатити, але моя картка не працювала, а готівки у мене не було».
Енн-Марі приїхала на Канарські острови зі своїм партнером на чотириденну мінівідпустку, щоб відсвяткувати свій день народження, і каже, що цей інцидент зіпсував її поїздку.
Вона каже, що раніше була свідком того, як інший пасажир намагався заплатити за квиток картою з чипом і пін-кодом того ж банку на іншому рейсі Ryanair, і була шокована тим, що персонал не застосував більш прагматичний підхід.
«На щастя, поліцейські були дуже люб’язні, і після того, як я пояснила ситуацію, вони відвели мене до банкомату, і я змогла заплатити 7 фунтів стерлінгів.
Офіцери сміялися і не могли в це повірити.
Після того, як я заплатила, екіпаж сказав мені, що нам заборонено літати з Ryanair, але після того, що сталося, я все одно більше ніколи не полечу з ними», — додала вона.
Поліція Ейвона і Сомерсета заявила: «Ми отримали повідомлення про пасажирку, яка порушувала громадський порядок на рейсі, що прибув до аеропорту Брістоля.
Поліцейські прибули на місце, але швидко з’ясували, що це пов’язано з цивільним спором, і не вжили жодних заходів».
У Ryanair заявили: «Під час цього рейсу ця пасажирка намагалася придбати їжу на борту, проте її картка не пройшла оплату.
Поки екіпаж намагався вирішити проблему з оплатою, ця пасажирка продовжувала ігнорувати вказівки екіпажу, споживала продукти до оплати, а згодом почала порушувати порядок на борту.
Після прибуття до аеропорту Брістоля літак зустріла місцева поліція, і цю пасажирку було знято з рейсу.
Ryanair дотримується суворої політики нульової толерантності до неналежної поведінки пасажирів і продовжуватиме вживати рішучих заходів для боротьби з недисциплінованою поведінкою пасажирів, гарантуючи, що всі пасажири та екіпаж подорожують у безпечному та шанобливому середовищі, без зайвих перешкод».
