Tesla, тримайся: Kia показала стильний електроседан EV4 із запасом ходу 531 км та ціною $35 тис
Tesla, тримайся: Kia показала стильний електроседан EV4 із запасом ходу 531 км та ціною $35 тис

Tesla, тримайся: Kia показала стильний електроседан EV4 із запасом ходу 531 км та ціною $35 тис

На Нью-Йоркському міжнародному автосалоні Kia показала американську версію електромобіля EV4 у кузові седан. Ця модель покликана конкурувати з Tesla Model 3.

EV4 — це перший глобальний електричний седан Kia. Авто має довжину 4730 мм та колісну базу 2820 мм, що обіцяє просторий салон для задніх пасажирів. Багажник має об’єм 490 літрів. EV4 отримав передню підвіску типу МакФерсон і задню багатоважільну, а також посилене шасі в ключових зонах. За словами компанії, це має забезпечити баланс між комфортом і динамікою.

Kia EV4 продовжує дизайнерську концепцію Opposites United, яку ми вже бачили на EV6 і EV9. Авто має агресивний низький ніс із новим «тигровим обличчям», вертикальні фари та підсвічування Star Map. Додатково доступні маленькі LED-кубики з ефектом вітального підсвічування.

1111

Лінія даху у стилі фастбек плавно переходить у подовжену, дещо складну задню частину. Вертикальні задні ліхтарі й двосекційний спойлер на даху підкреслюють спортивний характер авто. У базових комплектаціях Light і Wind встановлено 17-дюймові аеродиски, а у топовій GT-Line — 19-дюймові.

Три версії, два акумулятори, один мотор

Kia EV4 побудований на 400-вольтовій платформі E-GMP і спочатку пропонуватиметься з єдиним електромотором потужністю 201 к.с. (150 кВт), що забезпечує привід на передні колеса, та двома варіантами батарей.

Базова комплектація Light отримає акумулятор місткістю 58,3 кВт⋅год, якого вистачить на 378 км. У версіях Wind і GT-Line встановлено акумулятор місткістю 81,4 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу до 531 км (у випадку Wind).

На швидкісній зарядці постійним струмом акумулятор Light заряджається з 10 до 80% за 29 хвилин, а більші батареї Wind та GT-Line — за 31 хвилину. Усі версії оснащено роз’ємом NACS, сумісним із мережею Tesla Supercharger.

Електронні системи допомоги водієві

Електромобіль Kia EV4 оснащений розширеним пакетом систем допомоги водієві, головна з яких — система Highway Driving Assist (HDA). Вона використовує навігаційні дані для підтримання дозволеної швидкості на автомагістралях. У певних умовах автомобіль може автоматично регулювати швидкість та дистанцію до попереднього авто, що особливо зручно під час далеких поїздок.

Оскільки система не є автономною, вбудована функція контролю за присутністю рук на кермі не дасть водієві розслабитися. Також у комплектацію входять попередження про втому водія, допомога для уникнення зіткнення, утримання в смузі, обмеження швидкості та інтелектуальна система паркування.

Інтер’єр

Головна фішка салону — 30-дюймовий дисплей, який об’єднує два 12,3-дюймові екрани (панель приладів і мультимедіа) та окремий 5-дюймовий для клімат-контролю. Це частина фірмової системи ccNC (Connected Car Navigation Cockpit), що підтримує OTA-оновлення, бездротові Apple CarPlay та Android Auto, голосового асистента з ШІ та можливість налаштування візуальних тем на панелі приладів.

11111111

Окрім того, інтер’єр має стриманий двоколірний дизайн, який виглядає не таким аскетичним, як у Tesla. До базового оснащення входять двозонний клімат-контроль із повітроводами для задніх сидінь, акустичне лобове скло. Також доступні підігрів і вентиляція передніх сидінь (із пам’яттю положення водія) та підігрів керма.

Спецпроєкти

Kia EV4 надійде у продаж в Європі вже у цьому році зі стартовою ціною €31,5 тис., а у США – у першому кварталі 2026 року. Американський запуск відклали, ймовірно, через плани налагодити виробництво на заводі Kia в Джорджії, щоб уникнути імпортних мит і зберегти конкурентну ціну. Орієнтовна ціна становить $35 тис.

Джерело: carscoops

Джерело матеріала
loader
loader