/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2Fbe0078326795c4c1ff7b685342bbb1c5.png)
Uklon під вогнем критики: клієнти скаржаться на роботу сервісу після купівлі Київстаром
Що не так з Uklon? Скарги клієнтів після купівлі сервісу Київстаром.
Український сервіс таксі Uklon останнім часом опинився у центрі уваги. Користувачі масово скаржаться на збої в роботі додатка, зміни в умовах оплати та загальне погіршення якості обслуговування.
В соцмережі Х зустрічається дуже багато негативних коментарів з приводу роботи додатку Uklon. Ось деякі з них:
"Пі…, уклон вирішив, що мені можна їздити тільки за готівку, яку я 100 років в очі не бачила" – скаржиться одна з користувачок у соцмережах.
"Київстар ще не встиг купити уклон, як вже почались проблеми", – додає інший користувач, натякаючи на можливий зв’язок між проблемами в роботі сервісу та нещодавньою зміною власника.
"Уклон за замовчуванням обирає оплату готівкою" – ще один популярний коментар, який відображає одну з основних претензій клієнтів.
Нещодавно стало відомо, що оператор мобільного зв’язку "Київстар" придбав Uklon, що викликало хвилю обговорень. Адже "Київстар" є частиною міжнародного холдингу Veon, який раніше мав активи в Росії. Тож користувачі побоюються, що ця угода може негативно вплинути на якість роботи сервісу або навіть змінити його політику.
Клієнти все більше невдоволені роботою Uklon, і компанії доведеться реагувати на ці скарги, щоб не втратити довіру користувачів.
Раніше "Телеграф" писав про те, що що "Київстар" хоче купити онлайн-сервіс Tabletki.ua: деталі угоди.

