Дантес обурився артистами, які рекламують бізнес, який не вийшов із ринку РФ
Співак і шоумен Володимир Дантес у соцмережах обурився артистами, які рекламують бізнес, що не вийшов із ринку РФ. У своєму Telegram-каналі музикант навів у приклад колаборації знаменитостей та блогерів з брендом солодощів, а також пряму рекламу казино та ставок, якої стає дедалі більше.
- У мене підгоряє люто. Бісить те, що це не можна виправити, вже 4-й рік поспіль. Купа топ-артистів рекламує "KitKat" (інші товари, які в чорному списку через те, що не вийшли з Росії) так відкрито, що можна офігеть. Якісь нішеві подкастери (начебто з мішура снобістів) рекламують фавбет. Усі спорт канали/блогери в фавбет або схожій хрн. Хоча кажуть, що рекламують не казино, а рекламують беттінг. Так просто коли заходиш туди, перше, що бачиш – слоти! Суспільство "їсть" все це і реклами стає дедалі більше, - наголосив музикант.
Дантес не вказав імен артистів, однак у мережі можна знайти не одну колаборацію "KitKat" із українськими зірками. За останній рік у кліпах та на концертах солодкі батончики рекламували Макс Барських та Klavdia Petrivna, а в соцмережах – ексдружина Дантеса Надя Дорофєєва та макіяж-блогер Єгор Андрюшин.
KitKat є частиною компанії Nestle, яка в Україні потрапила до списку міжнародних спонсорів війни. У березні 2024 року в Україні цей реєстр від НАЗК закрили. На даний момент батончики під цим брендом не продаються в Росії, проте Nestle продовжує роботу в країні-агресорі.
Фото: instagram.com/volodymyrdantes

