/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F60d15bae4f7cc3fcf6e11ccff83fd1a6.jpg)
Не все так просто: чому не варто вказувати показання лічильника під час оплати газу
Оплата комунальних платіжок, передача показників лічильника та безліч нюансів пов'язаних із природним газом – усе це лежить на плечах українців.
З появою онлайн-сервісів життя українців полегшилося, але водночас з'явилися нові проблеми. Про те, як вирішити один із них розповіли у філії "Газмережі".
До Дніпропетровської філії "Газмережі" звернувся стурбований споживач. Він попросив пояснити, чому при оплаті послуг на деяких сервісах потрібно вказувати свідчення лічильника. При цьому виникає не лише із послугами природного газу.
"Як, що ми передаємо показання лічильника? Навіщо при оплаті в (наприклад у приваті) там є розділ вносити показання? Якщо ви їх не бачите? Зараз ніхто не бачить, показання - ні водоканал, ні Ясно, не ви обидва .... А, раніше всі бачили ... Поясніть" прокоментував чоловік
Пояснення "Газмережі"
За словами фахівців, показники лічильника під час оплати послуг не потрібно вказувати. Для цього існує чітко визначений період: від 1 до 5 числа кожного місяця в особистому кабінеті "Газмережі" або іншими способами, зазначеними раніше. Оплачувати послуги потрібно до 20 числа цього місяця. При цьому в платежі важливо вказати ПІБ власника будинку, особовий рахунок та адресу газифікованого будинку.
Раніше ми повідомляли, що комунальна рулетка: борги українців можуть подвоїтися.

