/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fcf5b60b073e6a0c38e8dea6e15e71ce6.jpg)
The Last of Us 3 може не бути — Ніл Дракманн натякає, що «на цьому все»
Новий коментар Ніла Дракманна може розчарувати фанатів, які чекали на The Last of Us Part 3.
Співпрезидент Naughty Dog натякнув, що телевізійна адаптація HBO, ймовірно, стане останнім розділом історії. Ще кілька років тому Дракманн мав ідеї для третьої частини, і навіть припускав, що гра може стати реальністю. Але тепер його настрої змінилися.
«Я чекав на це запитання. Гадаю, єдине, що я можу сказати: не варто ставити на те, що буде більше The Last of Us. Можливо, на цьому все», — сказав він.
The Last of Us Part 2 вийшла у 2020 році, і з того часу навколо серії лише наростає ажіотаж. HBO випустила дуже успішну адаптацію першої частини, а другий сезон про дорослу Еллі стартує вже незабаром. Всього HBO планує розтягнути історію на три-чотири сезони.
Ще до заяви Дракманна фанати будували теорії, що його ідеї можуть адаптувати прямо в серіалі HBO. Але їхні мрії під питанням через слова Дракманна та шоуранера Крейга Мейзіна. Обидва казали, що не хочуть адаптувати сюжет, якого ще немає в ігровому всесвіті. Проте в другому сезоні обіцяли показати «важливу передісторію», якої не має в грі. Як і в першому сезоні була історія кохання «виживальника» Білла та його партнера Френка, що викликала негативну реакцію фанатів. Тому важко сказати, чи зміняться їхні думки зараз.
Можливо розробники хочуть не тільки перестати «жувати пережовану» франшизу, а й розуміють ризики невдачі наступної гри. Геймери зустріли The Last of Us 2 досить змішано, тож успіх третьої частини був би під великим питанням. Навіть якби її почали розробляти прямо зараз — гра навряд чи з’явилася б раніше 2030 року. Заява Дракманна прямо натякає, що вони не хочуть витрачати ще десятиліття свого життя лише на цю франшизу.
Тим часом Naughty Dog зосереджується на інших проєктах, серед яких є ремастер The Last of Us Part 2 та серіал. До того ж студія розвиває зовсім нову гру — Intergalactic: The Heretic Prophet.
Також розробники встигли згорнути інший проєкт — The Last of Us Online. Схоже, студія зосереджується на створенні однокористувацьких ігор, відмовившись від live-service. Не сказати, що тенденція відмови від багатокористувацьких ігор поодинока в індустрії. «Свіжим» прикладом стала Sony — компанія провела«хвилю» звільнень серед тих, хто працював над Uncharted, Concord та The Last of Us.

