Жінка з Китаю позивалась до Tesla через ДТП з «несправними гальмами» — суд змусив її заплатити компанії $25 000
Жінка з Китаю позивалась до Tesla через ДТП з «несправними гальмами» — суд змусив її заплатити компанії $25 000

Жінка з Китаю позивалась до Tesla через ДТП з «несправними гальмами» — суд змусив її заплатити компанії $25 000

Tesla Model 3, на якій Чжан Ячжоу потрапила в аварію. Фото: Чжан Ячжоу (через Associated Press)

Громадянка Китаю Чжан Ячжоу подала до суду на Tesla у 2021 році, після того, як потрапила в аварію на Model 3 — нібито через «несправні гальма».

Під час ДТП жінка перебувала на пасажирському сидінні, тоді як її батько, який керував авто, після аварії «опинився в лікарні». Ячжоу початково проводила публічні протести проти Tesla, за що навіть була затримана на кілька днів поліцією, а згодом звернулась до суду, аби отримати від компанії відшкодування.

Жінка з Китаю позивалась до Tesla через ДТП з «несправними гальмами» — суд змусив її заплатити компанії $25 000
Чжан Ячжоу протестує перед дилерським центром Tesla, 9 березня 2021 року. Фото: Чжан Ячжоу (через Associated Press)

Суд, як повідомляє Associated Press, натомість став на сторону компанії Ілона Маска і підтримав вимогу виробника про плату за наклеп — тепер Чжоу сама має виплатити Tesla $23 000 (майже як середня ціна вживаної Model 3). Зазначимо, що початково автовиробник у позові-відповіді вимагав близько $684 000.

До того ж жінка має принести «публічні вибачення». Чжан все ще намагається оскаржити результат, однак Tesla — під зростаючим тиском — оприлюднила дані телеметрії з її автомобіля, які, очевидно, показали, що гальма працювали належним чином.

У звіті AP стверджується, що за останні чотири роки на Tesla подали до суду «щонайменше» шість власників автомобілів у Китаї зі скаргами на механічні проблеми в авто. Цікаво й те, що загалом із 81 судового рішення з китайської урядової бази, в яких власники електромобілів Tesla звинувачували компанію у різних проблемах із безпекою чи якістю, позивачі виграли лише у 8 випадках.

«Для Tesla виграти такий відсоток — це аномалія», — каже Білл Руссо, засновник Automobility Ltd., консалтингової фірми, розташованої в Шанхаї, який також був регіональним керівником Chrysler у північно-східній Азії. «Усі шанси проти вас. Це як піти в казино і виграти кожну роздачу».

До того ж виявилось, що автовиробник подав до суду на «щонайменше шість блогерів і два китайських ЗМІ», які його публічно критикували.

Спецпроєкти
Теги за темою
авто Ілон Маск Tesla
Джерело матеріала
loader