Перагляди YouTube на телевізорах вперше обігнали смартфони — понад 1 млрд годин
Перагляди YouTube на телевізорах вперше обігнали смартфони — понад 1 млрд годин

Перагляди YouTube на телевізорах вперше обігнали смартфони — понад 1 млрд годин

Тепер ми сидимо перед телевізором, як бабусі та дідусі, — YouTube став основним джерелом розваг. Щодня глядачі витрачають понад 1 млрд годин за переглядом відео на телевізорах, що більше, ніж на телефонах.

Гендиректор YouTube Ніл Мохан зазначив у щорічному листі платформи, що відеохостинг нагадує повноцінний стрімінговий сервіс завдяки телевізійному додатку. За останні два роки сервіс ще більше «приклеїв» користувачів до телевізорів і став найпопулярнішим стрімінгом в США.

Минулого року на телевізорах дозволили відкривати коментарі та описи відео на правій частині екрана, тоді як відео залишається ліворуч. Особливо зручними стали так звані «сезони» для гортання пультом серій відео. Завдяки функції «Переглянути разом» можна додавати коментарі до ігор і подій у реальному часі.

Підвищений попит (насправді прибуток) спонукав відеохостинг додати розширення режиму 4K, щоб «залипати» з найвищою якістю. Передплатники 4K Plus (доповнення до базового плану) тепер завантажують записи для перегляду офлайн.

Але за це користувачу треба доплатити $9.99 за 4K Plus разом з планом YouTube TV за $82.99. Не випадково ціни на YouTube TV у США вже кілька разів підвищувались — останній раз одразу на $10. В Україні недоступний YouTube TV, але активно користуються Premium, вартість якої для нашого регіону суттєво нижча. Індивідуальна підписка коштує ₴99, сімейна — ₴149, а студентам вона обходиться в ₴59 з пробним безоплатним місяцем.

«Для все більшої кількості людей перегляд телевізора означає перегляд YouTube. Але «нове» телебачення не схоже на «старе». Воно інтерактивне і включає такі речі, як Shorts (так, люди дивляться їх на телевізорі), подкасти та прямі трансляції, а також спортивні події, ситкоми та ток-шоу, які люди вже люблять».

Зміни торкнулися і користувачів мобільного додатка — Google додав таймера сну для всіх, а не тільки власників YouTube Premium. Іншою новою фішкою стали посилання іншим користувачам для спільного створення списків відтворення і зручніша зміна швидкості відео.

Спецпроєкти

Багато глядачів вмикають YouTube, щоб щось «грало на фоні», і кожен раз не шукати нове відео. Google підметушився і став тестувати кнопку «відтворити щось», але поки що лише у додатку для Android для обмеженого кола користувачів. Геймери теж стали більше дивитися відео та летсплеї, ніж грати самі: у середньому дивляться відео 8,5 годин на тиждень на Twitch та YouTube — проти 7,4 години на ігри.

YouTube планує вдосконалювати функції та надавати нові переваги підписникам, зокрема YouTube Premium. Майбутні оновлення анонсували Key Plays для перегляду найважливіших моментів спортивних подій. В Reddit деякі скаржилися, що після одного з оновлень в DVR (Digital Video Recorder) замість запису відтворюється прямий ефір, якщо гра триває. Які саме зміни буде вносити відеохостинг поки що невідомо. Тим часом YouTube TV зібрав понад 8 мільйонів підписників, а кількість підписок на YouTube Premium і Music перевищила 100 мільйонів.

Джерело: The Verge

Джерело матеріала
loader
loader