![У застосунку "Резерв+" збій: в Міноборони пояснили, що сталося](https://thumbor.my.ua/GmIcXZAFxYY5HTnCGA2EBFiepi0=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F3723d6d6686810dc57d43cc9a13009b9.jpg)
У застосунку "Резерв+" збій: в Міноборони пояснили, що сталося
доповнюється
Користувачі мобільного застосунку "Резерв+" не можуть авторизуватися та використовувати функції. В Міноборони наголошують, що збій пов'язаний з навантаженням на BankID.
Про це повідомили у пресслужбі відомства.
"Високе навантаження на BankID. Через це авторизація в "Резерв+" через BankID може бути тимчасово недоступна", - йдеться у повідомленні.
У відомстві дали кілька порад, що ж робити:
- якщо ви авторизовані, збережіть військовий документ на смартфон у pdf-форматі;
- якщо маєте електронне направлення на ВЛК, зробіть скріншот;
- якщо подали запит на відстрочку або направлення на ВЛК, будь ласка, зачекайте.
Зазначається, що люди з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, а також студенти, аспіранти, докторанти можуть більше не подавати запит на подовження відстрочки в "Резерв+", документ у застосунку оновиться автоматично.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)