У Київстар сказали, коли зможуть забезпечити 10 годин зв'язку без світла
У Київстар сказали, коли зможуть забезпечити 10 годин зв'язку без світла

У Київстар сказали, коли зможуть забезпечити 10 годин зв'язку без світла

Мобільний оператор "Київстар" зможе працювати до 10 годин під час можливих відключень світла.

Як передає "Хвиля", про це повідомив CEO "Київстар" Олександр Комаров на організованій Європейською бізнес-асоціацією дискусії Global Outlook: Enduring Change у Києві, пише Інтерфакс-Україна.

Мережа найбільшого оператора мобільного зв’язку, яка наразі може працювати чотири години в умовах відключення електроенергії, збільшить рівень стійкості до 10 годин роботи без живлення до середини 2025 року.

"Потрібно забезпечувати вищий рівень стійкості мережі. І тут ми рухаємося... у другому кварталі теоретично буде близько 10 годин. Це в теорії. На практиці більшість сайтів витримуватиме від шести до восьми годин, навіть під час блекаутів. І зараз уже вся мережа витримує понад чотири години", – сказав Комаров.

За його словами, "Київстар" планує завершити у другому кварталі масштабну програму із заміни джерел безперебійного живлення (ДБЖ) у мережі фіксованого інтернету. Планується заміна близько 90 тис. пристроїв.

Київстар / Фото: Віталій Носач, РБК-Україна
Київстар / Фото: Віталій Носач, РБК-Україна

Компанія вже збудувала 1,5 тис. базових станцій (БС), які мала побудувати для постійної роботи у спектрі 2100 МГц. Проте вона продовжить інвестувати у телеком-інфраструктуру. Для роботи в цій смузі компанія має збудувати 2,3 тис. БС.

"За два роки ми інвестували понад $400 млн у рамках програми інвестицій у $1 млрд. Ми хочемо пришвидшитися у 2025 році, але це стає все складніше. Наприклад, у 2023 році ми побудували 1 тис. сайтів, і це було значно легше, ніж у 2024 році", – розповів CEO "Київстар".

Водночас глава "Київстар" наголосив, що перешкодами для прискорення реалізації планів є інфляція, зростання цін на метал, дефіцит робочих ресурсів, проблеми з пересуванням територією України, які виникають у чоловіків призовного віку.

Він також зазначив, що процеси, які потребують взаємодії з державою, значно прискорилися.

"Відверто кажучи, у нас, наприклад, вся система дозволів на будівництво, на підключення, пришвидшилася в рази порівняно з довоєнним періодом", – сказав він.

Нагадаємо, Київстар, Vodafone та Lifecell запустили нову функцію зв’язку.

Джерело матеріала
loader