Учні, які закінчують школи чи інші заклади загальної середньої освіти, а також всі, хто планує складати Національний мультипредметний тест (НМТ), зобов’язані отримати ID-картку. Про це пише Telegram-канал Уряд online.
- Реєстрація для участі в основних сесіях НМТ розпочинається 6 березня 2025 року і триватиме до 3 квітня 2025 року. Термін виготовлення першої ID-картки складає 20 робочих днів, - йдеться в заяві Міністерства внутрішніх справ.
Особи, які досягли 14 років і ще не отримали паспорт громадянина України, повинні своєчасно подати заяву до найближчого підрозділу міграційної служби, центру «Паспортний сервіс» або ЦНАПу за місцем проживання.
Для оформлення паспорта необхідно надати такі документи:
- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий офіційними органами іншої держави;
- паспорт громадянина України одного або обох батьків;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) або документ про відмову від його отримання;
- витяг із реєстру територіальної громади про місце проживання (за наявності).
Крім того, оформлення першого паспорта громадянина України здійснюється безкоштовно. Якщо реєстраційний номер облікової картки платника податків відсутній, він буде автоматично присвоєний під час оформлення паспорта без потреби відвідувати податкову службу.
- 30 грудня Український центр оцінювання якості освіти повідомив, що схвалено календарний план організації та проведення національного мультипредметного тесту (НМТ) на 2025 рік.
- 4 грудня 2024 року Міністерство освіти й науки України оголосило дати проведення національного мультипредметного тесту у 2025 році. Тестування відбудеться з 14 травня по 25 липня й охоплюватиме чотири предмети.