/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe9af3c3c3e66075ad175a2ebd73324cc.jpg)
Великий китайський автобус: 26-метровий електробус Yutong випущений для Мексики
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd448caa61919bfac17a4865015523479.png)
Є щось довге, що асоціюється з Китаєм — Велика китайська стіна. Новий автобус Yutong трохи коротший, але теж може розмістити багато людей.
Як зазначає у YouTube виробник, перший у світі 26-метровий акумуляторний електробус зійшов з конвеєра наприкінці січня. Він отримав «найновіші технології акумуляторів та двигунів», а також нові системи допомоги водієві. Спроєктований для потреб Мексики в автобусах з високою місткістю та низьким споживанням енергії, у майбутньому він розповсюджуватиметься в інших країнах Латинської Америки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fc01fa5f4d1dd321e27ab3696422bfefd.jpg)
За даними E-Bus Radar, Мексика має четвертий за величиною парк електричних автобусів у Латинській Америці, переважну більшість яких виробила Yutong. Співпраця підкреслює експансію Китаю до економік як розвинених, так і інших країн світу — автобуси Yutong продаються від Балтії та Норвегії до Сингапуру й Чилі.
Ринок Китаю вже заповнений електричними автобусами (значною мірою завдяки державним субсидіям), тому компанія, як і іншікитайські виробники електричних авто, усе більше уваги спрямовують на світові ринки. Ситуація у Китаї та країнах-покупцях протилежна тенденціям США, де віддають перевагу розвитку інфраструктури для індивідуальних авто.
Джерело: The Byte
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd448caa61919bfac17a4865015523479.png)

