Клієнт Ощадбанку, який перебуває на тимчасово окупованій території в місті Шахтарськ Донецької області, скаржиться на блокування доступу до його особистого кабінету в застосунку "Ощад24/7".
Він повідомляє, що більше пів року тому йому заблокували доступ через підозру у шахрайстві. Після цього він пройшов відеоідентифікацію, як йому порадили, проте доступ не було відновлено. Про це стало відомо з порталу "Мінфін".
Чоловік розповідає, що після успішного проходження відеоконференції 19 липня 2024 року оператор підтвердив, що протягом доби надійде смс з кодом для входу в систему, але цього так і не сталося. Клієнт не отримав жодної відповіді від банку і не розуміє, які шахрайські дії йому закидають.
Він підкреслює, що блокування доступу до особистого кабінету є неправомірним, оскільки банк має право заблокувати доступ тільки у випадках порушень, таких як заборгованості по комунальних платежах, штрафах, податках або аліментах.
Клієнт зазначає, що жодних таких порушень у нього немає, і впевнений, що банк не мав підстав для блокування доступу.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що "Ощадбанк" вкладе 16 млн гривень у рекламу на ТБ, у соцмережах та навіть дитячому Youtube
Вам буде цікаво дізнатися "Ощадбанк" готується до серйозних змін: чого чекати клієнтам