За словами дослідників, прошарок із фольги знижує температуру, а також допомагає рівномірніше розподіляти тепло по панелі.
Група вчених з Наньчанського університету в Китаї виявили, що алюмінієва фольга може підвищити теплопровідність сонячних панелей і охолоджувати їх зсередини. Про це пише портал pv magazine.
Повідомляється, що вчені помістили алюмінієву фольгу з гарною теплопровідністю в структуру сонячної панелі для розсіювання тепла з поперечного напрямку та одночасного підвищення однорідності температури.
Загалом команда запропонувала два варіанти розміщення фольги, виготовила їх і порівняла з моделлю без фольги. У першій моделі (CAE) алюмінієва фольга товщиною 0,5 мм розташовувалася між сонячним елементом c-Si і шаром етиленвінілацетату (EVA). У другому варіанті (EAG) фольга впроваджувалася між шаром етиленвінілацетату і шаром скла.
Під час тестування установки в похмурий день максимальний і середній охолоджувальний ефект фотоелектричного модуля EAG порівняно з еталоном становив 2,9 C і 1,9 C відповідно. Відповідні охолоджувальні ефекти для фотоелектричного модуля CAE становили 2,3 C і 1,5 C відповідно. У ясний день максимальний і середній охолоджувальний ефект фотоелектричного модуля EAG становив 4,7 C і 2,4 C відповідно; і 3,6 C і 1,5 C для CAE.
Важливо Сонячна панель із кестериту побила світовий рекорд ефективності: що зробили вченіЩоб оцінити вплив фольги на теплову однорідність у сонячних панелях, на край кожного модуля вчені додали додаткові термопари. У той час як у звичайній панелі максимальна різниця становила 20 °C, в EAG різниця досягла піку в 14,6 °C, а в CAE — 14,9 °C.
"Результати показують, що алюмінієва фольга знижує різницю температур у всьому фотоелектричному модулі на 6,170 °C і покращує однорідність температури порівняно з еталонним фотоелектричним модулем", — зробили висновок вчені.
Нагадаємо, швейцарська компанія Climacy представила світлопроникні сонячні панелі CLI400M10, які можна використовувати для створення напівпрозорих дахів.
Також повідомлялося, що вчені Німецького аерокосмічного центру запропонували використовувати сонячні панелі на каютах круїзних лайнерів для забезпечення енергією комунальних служб.