/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0a62a3b22deb2ebf4977d4da72a2701d.jpg)
ПриватБанк змінює підхід до спілкування з клієнтами: що впроваджують
ПриватБанк першим серед українських банків запустив новий канал комунікацій з клієнтами через RCS – сучасну технологію мобільних повідомлень.
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
«Нова технологія комунікацій дає можливість клієнтам банку отримувати персоналізовані сповіщення, швидко взаємодіяти з банком та виконувати операції безпосередньо в повідомленнях - отримувати акційні пропозиції або переходити до послуг “ПриватБанку” тощо», – зазначили в пресслужбі фінустанови.
Як повідомили у "ПриватБанку", RCS-повідомлення вже доступні в Україні для Android-пристроїв, а невдовзі дана функція працюватиме і на пристроях iOS.
Найголовніше, щоби почати користуватися RCS-повідомленнями, клієнтам ПриватБанку не потрібні додаткові програми та застосунки.
Так, щоб налаштувати RCS на смартфоні, що працює на Android 5.0 або новішій версії ОС, потрібно:
- відкрити "Google Повідомлення";
- у верхньому правому куті вибрати опцію "Налаштування";
- перейти у меню "RCS-чати";
- натиснути "Увімкнути RCS-чати".
RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна технологія від Google, яка порівняно зі звичайними SMS, дає більше можливостей безпечного інтерактивного спілкування з банком та підтримується найбільшими операторами України: Київстар, lifecell, Vodafone Україна.
Також Знай.ua писав, що українці, які платять за спожитий газ через "ПриватБанк", втрачають можливість заощадити на комуналці.
Раніше ми повідомляли, що пенсіонери залишаються без грошей: "ПриватБанк блокує картки для виплат".
