Чому в СРСР лобове скло було під нахилом: значення знають не всі
Чому в СРСР лобове скло було під нахилом: значення знають не всі

Чому в СРСР лобове скло було під нахилом: значення знають не всі

У СРСР існувало багато інженерних рішень, які зараз здаються доволі дивними.

Ви дізнаєтеся:

Якщо подивитися на радянські автомобілі, вантажівки, чи локомотиви, то можна помітити одну цікаву деталь в їх зовнішньому вигляді. Наприклад, переважна більшість транспортних засобів мали лобове скло, яке встановлювали під кутом нахилу. Главред з'ясував, чому в СРСР використовували таку методику під час виробництва теплопотягів та вантажівок.

Автор YouTube-каналу "Історик" пояснює, що інженери встановлювали лобове скло під нахилом, аби забезпечити максимально комфортні умови для водіїв, які багато годин проводили за кермом вантажівок чи тепловозів.

Крім того, подібний дизайн обирався фахівцями для того, щоб зменшити потрапляння прямих сонячних променів у кабіну. Також скло під нахилом допомагало позбутися відблисків, які могли відволікати та заважати зосередитися водіям під час руху.

До того ж завдяки нахиленому склу температура всередині кабіни залишалася відносно комфортною навіть влітку.

Автор каналу додає, що подібне інженерне рішення можна помітити на рубках кораблів та на диспетчерських вежах в аеропортах.

"Для кращого огляду вони мають великі площі скління, тому сонячні промені з відблисками можуть суттєво ускладнити роботу персоналу. Таким чином на цих обʼєктах скло також встановлюють з відʼємним кутом нахилу.", - резюмував автор YouTube-каналу.

Читайте також:

Що відомо про YouTube-канал "Історик"?

YouTube-канал "Історик" пропонує глядачам різноманітний контент, пов'язаний з історією та цікавими фактами з СРСР. Аудиторія каналу - понад 600 підписників.

Джерело матеріала
loader
loader