У Києві почастішали випадки шахрайства, пов’язані з перевіркою лічильниківводи - шахраї телефонують мешканцям, видаючи себе за представників "Київводоканалу".
Про це повідомили у "Київводоканалі".
У "Київводоканалі" нагадують, що вони здійснюють лише SMS-інформування про необхідність повірки лічильників і не телефонують споживачам з подібними попередженнями.
Громадянам рекомендують замовляти послуги повірки виключно у офіційних виконавців — "Київводоканалу" або "Київтеплоенерго".
Зв’язатися з "Київводоканалом" можна наступними способами:
- телефоном: 202-02-02 або 0-800-301-581;
- онлайн: service.vodokanal.kiev.ua;
- через мобільні додатки "Viber" чи "Telegram".
Для звернень до "Київтеплоенерго" діє телефонна лінія за номером: 044-207-88-88. Жителів столиці закликають уникати співпраці із сумнівними посередниками, щоб не стати жертвами шахраїв.
Останні новини України:
Українців попередили про підвищення тарифу на воду: названо суму після можливого зростання.
Українцям приходять завищені платіжки за газ: відомо, чому це може статись.
В Україні діють одразу кілька тарифів на електроенергію: частина українців заплатить менше у грудні.