Клієнт "ПриватБанку" поділився проблемами, з якими він зіткнувся при отриманні виплат за оформленим пакетом "Страхування здоров'я".
Про це йдеться на сайті "Мінфін", де громадяни можуть обговорювати питання з представниками банків. Страхова компанія відмовила у покритті витрат через певні правила, що стали на заваді.
Клієнт "ПриватБанку" розповів, що у 2024 році йому запропонували оформити страхування здоров'я від партнера "ПриватБанку" — страхової компанії. Чоловік погодився і оформив пакет страхування. Однак, через рік, коли його здоров'я різко погіршилося, він звернувся за допомогою, але отримав відмову.
"Близько року тому зателефонував представник ПриватБанку і запропонував оформити страховку. Їхній партнер страхова компанія. Було оформлено пакет страхування життя і здоров'я. Зараз звернувшись за допомогою, я отримав відмову у відшкодуванні ", — повідомив клієнт "ПриватБанку".
Страхова компанія пояснила відмову тим, що проблеми зі здоров'ям у клієнта виникли ще до підписання договору. Йдеться про інфаркт, який стався у 2020 році. Програму страхування було оформлено на початку 2024 року, а в кінці того ж року чоловіка госпіталізували у тяжкому стані. Після загострення йому була проведена дорога операція, але страхова компанія вирішила, що цей випадок не підпадає під умови відшкодування.
Последние новости Украины:
ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.
Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.
Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.