Українські банки іноді можуть без попередження заблокувати рахунки своїх клієнтів, і це може стати справжнім шоком для багатьох.
Нещодавно подібна ситуація трапилася з одним із клієнтів "ПриватБанку", інформує портал "Мінфін".
Що сталося?
20 грудня клієнт повідомив, що банк раптово заблокував усі його рахунки без жодного попередження. Наступного дня він отримав офіційне повідомлення, що блокування здійснено на основі статті 11 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом". За словами клієнта, його звинуватили у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму.
«Це не лише абсурдний і безпідставний наклеп, але й грубе порушення моїх прав. Банк також блокував усі транзакції, пов’язані з моїм ідентифікаційним кодом», — обурився чоловік у своєму відгуку.
Що відповіли у "ПриватБанку"?
Банк визнав факт блокування рахунків і пояснив свої дії недостатністю виконання функцій первинного фінансового моніторингу, що передбачають запобігання легалізації незаконних доходів.
"Наразі ваше обслуговування обмежене. У разі розірвання ділових відносин ми надаємо можливість переказу залишків на рахунки в іншому банку", — заявили в "ПриватБанку".
Також банк повідомляє, що клієнти, чиї рахунки потрапили під обмеження, можуть перевести свої кошти на інші рахунки за умови подання відповідних документів. Для цього потрібно звернутися до відділення банку та надати:
рахунок, відкритий в іншому банку на ім'я клієнта;
документи, що підтверджують право розпоряджатися рахунками;
паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
реєстраційний номер облікової картки платника податків;
заяву про перерахування залишків коштів.
Последние новости Украины:
З картки ПриватБанку банкомат списав гроші, але не видав їх: в банку уточнили важливі деталі.
ПриватБанк обнуляє кредитні ліміти українців не надавши жодних пояснень: відповідь банка.
ПриватБанк блокує без попередження банківські картки українців: поширені причини.