Багато українців досі припускаються елементарних помилок під час оплати комунальних послуг, через що їхні гроші не доходять до постачальника, а за особовим рахунком накопичується заборгованість.
Що робити у випадку, якщо споживач не вказав свій особовий рахунок при оплаті послуги з розподілу газу, розповіли на сторінці "Житомирська філія "Газмережі" у Facebook .
Насамперед українців просять бути пильними та перевіряти всі дані при сплаті комуналки.
"При оплаті за послугу з розподілу газу важливо обов'язково вказувати свої дані. Дуже часто споживачі не вказують особовий рахунок, а тому платіж втрачається, а в лицьових кабінетах тим часом накопичується заборгованість. Щоб знайти споживача та встановити відповідність між рахунком та проплатою доводиться витрачати багато часу та сил", - зазначили в публікації.
Якщо гроші все ж таки пішли "у нікуди", українцям слід зробити таке:
- написати заяву про зарахування сплачених коштів за особовим рахунком (зразок заяви нижче);
- додати копію квитанції про оплату, копію паспорта та ідентифікаційного коду;
- надіслати заяву на електронну пошту філії Газсеті, де мешкаєте, або віддати документи персональному менеджеру у найближчому центрі обслуговування клієнтів.
"Отже, підкреслюємо, щоб кошти були зараховані коректно, здійснюючи платіж, вказуйте ПІБ, адресу та номер особового рахунку", - нагадали в компанії.
Раніше ми повідомляли про рахунки за доставку газу: чи можливо оформити відмову та не платити.