Ощадбанк надає фінансові послуги протягом багатьох років. За цей час фінустанова має чимало задоволених клієнтів, але є ті, у яких виникають проблеми з банком.
На офіційній сторінці банку звернулася незадоволена жінка зі скаргою на "Ощад".
Вона стверджує, що ще 7 років тому закрила банківський рахунок у "Ощадбанку". Але півроку тому почали надходити повідомлення, що на закритих рахунках є борг.
"Жахливий банк! 7 років тому зверталася до відділення щоб закрити рахунок, писала заяви і так далі. Раділа, що більше не клієнт цього жаху, та ні." скаржиться клієнтка
Жінка стверджує, що ця заборгованість, як зазначено у повідомленні, виникла після закриття рахунку. Вони нібито списали кошти за SMS повідомлення. Після цього клієнтка звернулася до банку із проханням усе це пояснити, але там запевнили, що всі закрили.
Щоб переконатися в цьому, вона зателефонувала і на гарячу лінію банку, де їй сказали те саме. Але кілька днів тому ситуація повторилася: з'явився той самий обов'язок. Наразі жінка не рекомендує цей банк нікому.
"А мені знову потрібно їхати в цей проклятий банк і сподіватися, що колись все скінчиться!" скаржиться клієнтка
Відповідь банку
Один із працівників банку пообіцяв з'ясувати ситуацію та написав жінці у особисті повідомлення.
Раніше ми повідомляли, що можна залишитись без зарплати чи пенсії: банкомати "Ощада" дають збій.