Нові правила повернення товарів: які зміни стосуються українців
Нові правила повернення товарів: які зміни стосуються українців

Нові правила повернення товарів: які зміни стосуються українців

Часто буває, що касири у магазинах не хочуть брати ваші гроші, посилаючись на те, що немає дрібних. Але це не ваша проблема! Такі дії — незаконні, адже за правилами, касири зобов'язані приймати будь-які купюри, які є офіційним платіжним засобом.

Ба більше, це саме магазин повинен забезпечити решту, а не змушувати вас шукати дрібні гроші. Якщо вам відмовляють, знайте: це порушення ваших прав як споживача, і ви маєте повне право поскаржитися.

Касирка Сільпо, фото: Facebook

Якщо касир не хоче приймати ваші гроші – це порушення ваших прав. Сміливо скаржтеся: зверніться до адміністрації магазину або пишіть заяву до Держспоживслужби. Розмін готівки – проблема магазину, а не ваша.

Уряд змінив правила повернення товарів: тепер продукти, ліки, косметику та гігієнічні засоби повернути не можна, якщо вони відкриті або підбиралися індивідуально. Будьте уважні, щоб не мати проблем із покупками.

Каса у супермаркеті / фото: Знай.ua

Ціни в магазинах мають бути чіткими та зрозумілими. Якщо товар на вагу, обов’язково вказується ціна за кілограм чи іншу одиницю. Побачили плутанину на цінниках? Вимагайте пояснень і сміливо звертайтеся до відповідних служб — магазину це може обернутися штрафом.

Якщо порушують ваші права — наприклад, неправильно вказана ціна чи відмовляють у поверненні товару, — звертайтеся до Держспоживслужби. І не забувайте: охорона не має права змушувати вас платити за товар, який ви не псували.

Крім того, Знай.ua повідомляв, "Нова пошта" змінила правила: за що більше не братимуть гроші

Джерело матеріала
loader
loader