Минулого року НАК "Нафтогаз" "поглинув" багато облгазів, через що у багатьох українців змінився постачальник блакитного палива.
Однак багато споживачів скаржаться, що довгий час не можуть повернути кошти, сплачені на рахунок попередньої компанії.
У "Нафтогазі" не придумали способу автоматичного перерахування коштів від старого постачальника до нового, тому багато споживачів змушені витрачати свій час та нерви у чергах, щоб повернути свої "кровно зароблені".
Українка скаржиться на те, що заплатила за рік доставки газу, а тепер не може повернути свої гроші через те, що десь загубилися показники лічильника. Її дратує те, що вона на рівному місці стала боржником нового постачальника, при тому що за фактом вона заплатила за послуги заздалегідь.
Представники компанії пообіцяли їй розібратися із цією ситуацією.
Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дозволив українцям самі робити дуже важливу довідку: можна заощадити тиждень.