При оплаті житлово-комунальних послуг можна припуститися навіть незначної помилки й гроші не надійдуть на рахунок постачальника послуг або не будуть зараховані як оплата конкретного споживача.
Яких правил потрібно дотримуватись при оплаті послуг через мобільні додатки банків чи платіжні термінали, розповіли фахівці "Донецькоблгаз".
При оплаті розподілу газу споживачам рекомендується перевіряти дані, які гарантують коректність зарахування платежу. Аналогічні правила діють при оплаті інших комунальних послуг.
Так, споживачеві слід переконатися у коректності:
- особового рахунку - у разі помилки гроші загубляться на рахунках компанії-постачальника послуг;
- одержувач платежу - якщо помилка у реквізитах, то кошти можуть зарахуватися на рахунки зовсім іншого підприємства;
- адресу та ПІБ абонента.
Зазначені дані слід перевіряти, коли споживач проводить оплату самостійно - через платіжні онлайн-сервіси або, наприклад, термінали самообслуговування. При оплаті у відділенні пошти або в касі банку працівники самостійно вказують дані й у разі помилки саме фінустанова займатиметься поверненням коштів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, змусять не лише погасити борг: що буде, якщо "відріжуть" воду за ігнорування рахунків.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням.