Нещодавно в Україні презентували "гарячу лінію" для військовозобов'язаних, куди можна звертатися, якщо представники ТЦК виходять за межі закону та порушують права громадян. Проте насправді жоден номер не працює. Про це йдеться у матеріалі видання "Фокус".
Командування Сухопутних військ нещодавно повідомило про запуск "гарячої лінії", на яку можуть звертатися військовозобов'язані громадяни для консультацій та вирішення питань, пов'язаних з мобілізацією, а також скаржитися на неправомірні дії ТЦК та СП.
У Сухопутних військах заявили, що з 4 по 10 листопада фахівці гарячої лінії опрацювали 258 звернень українців, більшість із яких було вирішено у телефонному режимі. При цьому кілька звернень було перенаправлено до Нацполіції.
Кореспонденти "Фокусу" спробували перевірити роботу "гарячої лінії", але виявилося, що фактично вона не працює. У спробах додзвонитися за вказаним на сторінці номером чути лише довгі гудки, після яких дзвінок одразу обривається.
Крім того, Сухопутні війська надавали окремі контактні номери в областях, за якими, як заявлялося, цивільні, військовослужбовці та члени їхніх сімей могли отримати консультацію, зокрема з питань соціальної підтримки.
За словами кореспондентів, жоден номер не працює або не відповідає, або "недійсний набраний номер".
"Фокус намагався з'ясувати, чому механізм направлений на підтримку громадян не працює: в Генеральному штабі повідомили що цими питаннями має зніматися Міноборони, а у МО відправили шукати відповіді безпосередньо у Сухопутних військах. І тут нас очікував сюрприз — контактний номер не відповідає", - розповіли у виданні.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ловлять, але не вчать": військова пояснила дефіцит у ЗСУ, незважаючи на жорстку мобілізацію.