Майже всі українці намагаються вчасно передавати показники лічильника, як їх і просять у комунальних компаніях, проте навіть незважаючи на це, деякі з них отримують "сюрприз" - зайві куби газу.
Звичайно, ніхто не буде радий такому сюрпризу, тож незадоволений клієнт висловив усе на сторінці "Нафтогазу" у соцмережі Facebook .
Він стверджує, що вніс фактичні показники газового лічильника 1 числа, як і вимагають правила.
"Був дуже здивований, коли побачив нарахування за газ. Воно побільшало на 90 куб. Це так вирішив Облгаз. Що робити?", - написав він.
Також клієнт нагадав, що у травні з ним відбулася схожа ситуація, і її ніяк не змогли виправити. Ймовірно, через зайві куби газу чоловікові довелося переплатити. У результаті він зробив дуже погані висновки про компанію "Нафтогаз".
"Роблю висновок, що ви шахраї та злодії. Робіть все, що завгодно для того, щоб обікрасти людей під час страшної війни", - додав клієнт.
Звичайно, компанія постаралася викрутитись і запропонувала зв'язатися особисто, але думку клієнта, ймовірно, вже не змінити. "Нафтогаз" його остаточно розчарував.
Раніше ми повідомляли, що "Нафтогаз" дав шанс заощаджувати на газі в зимовий період: що потрібно зробити .
Також стало відомо, що "Нафтогаз" дав рекомендації власникам газових котлів: рахунки стануть відчутно меншими .