Ощадбанк блокує пенсії клієнтів: "минуло 4 місяці і справа досі не вирішена"
Ощадбанк блокує пенсії клієнтів: "минуло 4 місяці і справа досі не вирішена"

Ощадбанк блокує пенсії клієнтів: "минуло 4 місяці і справа досі не вирішена"

Одна пенсіонерка намагалася отримати готівку з пенсійної картки Ощадбанку через банкомат банку, проте пристрій не видав гроші, але списав відповідну суму з рахунку.

Цю інформацію оприлюднили на порталі "Мінфін".

Українська пенсіонерка повідомила, що Ощадбанк утримав її пенсійні кошти. Жінка відразу звернулася до банку і подала заяву на повернення грошей, але вже минуло кілька місяців, а ситуація досі не вирішена.

"Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена", — зазначила клієнтка Ощадбанку.

Пенсіонерка планує звернутися до Національного банку та інших уповноважених органів, щоб повернути свої кошти, які, на її думку, утримує Ощадбанк.

"Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів затримуються банком на такий тривалий час. Сподіваюся на ваше швидке втручання для вирішення цього питання", — висловила своє обурення клієнтка Ощадбанку. Наразі Ощадбанк не надав офіційної відповіді на скаргу пенсіонерки.

Суддя зазначив, що відсутні докази, що жінка сприяла втраті або незаконному використанню своїх персональних даних, а фінансові операції були проведені без її відома. Тому вона не несе відповідальності за ці транзакції.

Останні новини України:

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

Теги за темою
Банк пенсії
Джерело матеріала
loader