Кузов класичного Chevrolet Corvette 1957 року встановили на шасі BMW i3. Авто оснащене 170-сильним мотором та бензиновим генератором на 34 к. с.
У Каліфорнії на шоу ретроавто презентували незвичний спорткар. З виду це Chevrolet Corvette першого покоління, хоча "начинка" в нього сучасна і електрична. Про автомобіль розповіли на сайті The Autopian.
Склопластиковий кузов Chevrolet Corvette 1957 року встановили на шасі електричного BMW i3 2020 року. Модель-донора видають лише вузькі 19-дюймові шини та світлодіодні лампи у фарах. Замість лобового скла встановили невеликий скляний козирок.
Салон залишився від BMW i3 – в електрокара запозичили кермо, перемикачі та навіть мультимедійну систему iDrive. Спорткар зробили одномісним, а за кріслом водія з’явилася дуга безпеки.
Електромотор потужністю 170 к. с. встановлений на задній вісі і ховається під кришкою багажника Chevrolet Corvette. Крім того, спорткар оснащений 647-кубовим бензиновим 34-сильним мотор-генератором, який виробляє електроенергію.
Запас ходу електричного Chevrolet Corvette становить 240 км, ще 120 км можна проїхати завдяки бензиновому генератору.
Раніше Фокус розповідав про дешевий міський електромобіль Citroen в ретростилі.
Також ми писали, що в Африці схрестили старовинний Ford Mustang та BMW M3.