Екскерівник Sony б’є на сполох: «АА-ігри мертві, і це загрожує всій ігровій індустрії»
Екскерівник Sony б’є на сполох: «АА-ігри мертві, і це загрожує всій ігровій індустрії»

Екскерівник Sony б’є на сполох: «АА-ігри мертві, і це загрожує всій ігровій індустрії»

На відкритті Gamescom Asia в Сінгапурі екскерівник Sony Шон Лейден поділився своїми думками про стан ігрової індустрії. Він наголосив на зникненні АА-студій та пояснив, чому це погано для майбутнього галузі.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Екскерівник Sony б’є на сполох: «АА-ігри мертві, і це загрожує всій ігровій індустрії» - Фото 1

«В ігровому бізнесі у вас є Call of Duty, Grand Theft Auto, інді-проєкти. Але та середня ланка, той середній прошарок, де раніше заробляли гроші Interplay, Gremlin, Ocean, THQ та всі ці компанії… Ця середня ланка зникла. Якщо ви можете стати ААА, ви виживаєте, або якщо ви робите щось цікаве в інді-просторі, у вас є шанс. Але АА зникли. Я вважаю, що це загроза екосистемі», — наголосив Лейден.

Він пояснив, що раніше розробники приділяли більше уваги оцінці самих ігор, а не питанням монетизації чи планам отримання регулярного доходу.

«Ми запитували просто: чи весело в неї грати? Якщо відповідь була ствердною, проєкт зазвичай отримував зелене світло. Звісно, тоді на розробку не витрачали мільйони доларів, тому толерантність до ризику була вищою», — зазначив Лейден.

За його словами, сьогодні вартість створення ААА-гри сягає сотень мільйонів доларів, що призводить до зниження готовності ризикувати. Це спричиняє появу численних сиквелів та копій успішних проєктів.

«Ми спостерігаємо занепад креативності в іграх через консолідацію студій та високу вартість виробництва», — підкреслив Лейден.

Він порівняв ситуацію з кіноіндустрією, де залишилися лише блокбастери та незалежні фільми, а середній сегмент перемістився на стрімінгові платформи. В ігровій індустрії, за словами Лейдена, такого переходу не відбулося, що призвело до зникнення середньої ланки.

Екскерівник Sony б’є на сполох: «АА-ігри мертві, і це загрожує всій ігровій індустрії» - Фото 2

Попри песимістичний прогноз щодо АА-ігор, Лейден відзначив позитивні зміни в якості відеоігор загалом.

«З появою таких технологій, як найновіший Unreal Engine або те, що може запропонувати Unity, ми всі можемо сказати, що стандартна якість відеоігор зараз досить висока порівняно з десятьма роками тому», — зауважив він.

Щодо стратегії для АА-студій, які ще залишилися, Лейден порадив зосередитися на створенні нових речей, а не копіюванні ААА-проєктів.

«Принесіть щось нове, киньте собі виклик. Ігрове середовище настільки гнучке, воно може робити так багато різних речей», — закликав він.

Лейден також застеріг від надмірної уваги до монетизації на ранніх етапах розробки.

«Якщо ви презентуєте мені свою АА-гру, і на перших двох сторінках вашої презентації йдеться про монетизацію та схему доходів, я відмовляюся. Перша сторінка має пояснювати, чому ця гра повинна бути створена», — наголосив він.

Говорячи про штучний інтелект, Лейден зазначив, що це лише інструмент, а не рятівник індустрії. Він бачить практичне застосування ШІ в тестуванні та генерації ідей, але не вважає його революційним рішенням.

Насамкінець Лейден звернув увагу на потенціал азійського ринку. «Я дивлюся на Азію, Південну Азію, цю частину світу як на місце, звідки прийдуть усі наступні великі можливості», — підсумував він, закликаючи розробників створювати ігри для місцевих ринків та культур.

Джерело: Gamesindustry

Теги за темою
Sony
Джерело матеріала
loader
loader