Українські молочні продукти вийшли на ринки 29 країн світу, готується вихід ще на 11
Українські молочні продукти вийшли на ринки 29 країн світу, готується вихід ще на 11

Українські молочні продукти вийшли на ринки 29 країн світу, готується вихід ще на 11

Українські молочні продукти вийшли на ринки 29 країн світу, готується вихід ще на 11

Більшість експортованих продуктів - це сировина, вона дешевша, ніж у країнах Євросоюзу, і тому популярна

Українські молочні продукти вийшли на ринки країн Євросоюзу, а також таких країн як Канада, Японія, Корея, Великобританія, Китай, країни Перської затоки, країни Африки - загалом 29 країн світу. В стані відкриття знаходиться ще 11 ринків (серед яких Чилі, Індонезія, Індія, Коста-Рика, Колумбія, Бразилія, Венесуела та ін.). Про це повідомила Агроперспектива.

До широкомасштабного вторгнення найбільшими споживачами української "молочки" були Грузія, Молдова. Казахстан, Азербайджан. Тепер до них додалися і країни Європи.

Здеьільшого це сухе молоко, вершкове масло, вершкове масло, морозиво в літній період часу. Найбільш охоче беруть саме сухе молоко: його легше експортувати ті на місцях з цього продукта виробляють вершкове масло.

Директор Департаменту безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Держпродспоживслужби Ігор Лоцкін зазначив, що робота Держпродспоживслужби не закінчується на відкриті ринку, адже наступний етап — забезпечити стабільну роботу експорту, а саме консультаційна підтримка бізнесу щодо ознайомлення з вимогами країн призначення, створення діалогу між компетентними органами у разі змін процедур експорту, оформлення тощо.

Між тим, на тлі появи нових ринків та активним попитом з боку вітчизняних молокопереробних підприємств та обмеженою пропозицією молочної сировини, в Україні почали зростати закупівельні ціни на молоко.

Українські компанії активно експортують свою продукцію, користуючись високими цінами на біржові товари, в це також впливає на зростання цін на внутрішньому ринку.

 

Джерело матеріала
loader
loader