«Нова пошта» повідомила про вихід нового мобільного застосунку, який надає можливість користувачу здійснювати всі необхідні дії самостійно – без залучення кол-центра. Це єдиний застосунок для всіх ринків, де працює «Нова пошта» ─ як для України, так і країн Європи.
Серед основних нововведень застосунку називають наступні:
- Зручне оформлення переадресації. Можна переадресувати посилку, відстежувати її за тим самим номером ЕН, редагувати чи скасувати переадресацію або замовити її повторно.
- Виклик кур’єра в три кліки. Достатньо вибрати звідки, що та коли зручно зустріти кур’єра. Так само можна зробити із замовленням адресної доставки. Ще можна написати кур’єру повідомлення прямо в застосунку, а також обрати зручний часовий проміжок та відслідковувати рух кур’єра в режимі реального часу за 15 хв до його приїзду.
- Контроль за кожним рухом своєї посилки по Україні та за кордоном.
- Керування посилкою. Користувач може створити посилку у застосунку, а потім відправити її через поштомат, залишити у відділенні у спеціальному боксі або віддати оператору. Також можна сплатити посилку за іншу людину та довірити отримання відправлення другу.
- Покращено досвід отримання посилки з поштомату. Тепер її можна отримати без інтернету, доступна допомога цифрового помічника.
- Усі посилки тепер одразу видно на головному екрані. Їх можна сортувати на «всі», «мені» й «від мене», а також обирати за фільтром. Повний перелік отриманих та відправлених посилок можна переглянути в архіві.
- Улюблене відділення. Збережені у профілі як улюблені відділення чи поштомат будуть підтягуватись під час оформлення переадресації, повернення, що прискорить оформлення.
- Спрощене оформлення повернення. Можна легко повернути товар відразу через застосунок.
Крім того, розробники додали можливість перевести чайові співробітнику «Нової пошти» — оператору, кур’єру, працівнику контакт-центру. Також можна оформити заявку на компенсацію у разі пошкодження посилки та відмовитися від розсилки рекламних повідомлень.
Також з’явилися нові можливості закордонного шопінгу. Наприклад, можна замовити не тільки доставку товару у відділення, поштомат або прямо додому із закордонного магазина, а й замовити викуп. Для цього треба залишити посилання на бажаний товар, а «Нова пошта» зробить решту: знайде, придбає та відправить до вас.
Версія нового застосунку вже доступна для завантажування на мобільні пристрої з Android та iOS.