Клієнт Ощадбанку поскаржився на те, що вже майже місяць фінустанова ігнорує звернення про розблокування коштів на карті.
Чоловік обурений тим, що банк так зневажливо ставиться до своїх клієнтів. Про це він написав на сайті Мінфіну.
Українець розповідає, що 13.07 "Ощадбанк" отримав лист із "Постановою про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати".
Але незважаючи на те, що з моменту отримання минуло вже 3 тижні, йому так ніхто і не розблокував кошти на рахунку.
"До банку було направлено та доставлено листа до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку в банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати. Лист був доставлений 13.07.2023, але досі він навіть не був зареєстрований у базі" - скаржиться українець.
У контакт-центрі "Ощадбанку" йому порадили звернутися з проблемою у відділення, проте клієнт не зміг це зробити, адже у базі фінустанови немає постанови, яка б дала працівникам право розблокувати картку.
"У контакт центрі радять звернутися до відділення, і консультант розблокує 13 400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити так як у базі немає постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування. Банк начебто навмисно тягне час!" -додає чоловік.
Він щиро не розуміє такого недбалого ставлення до своїх клієнтів. Чоловікові треба годувати дітей, платити комуналку та за щось жити.
Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк залишає клієнтів без коштів для існування: блокує навіть пенсійні рахунки.