Останнім часом все частіше клієнти ПриватБанку стикаються з проблемою зниження кредитного ліміту. Причиною такого рішення, як стверджує банк, можуть бути борги колишніх клієнтів, навіть якщо ви не маєте до них жодного стосунку. Але чи завжди банк має право так чинити? Давайте розберемося детальніше.
Про це постраждала жінка розповіла у Facebook.
Чому ПриватБанк може знизити кредитний ліміт
Існує кілька причин, через які банк може прийняти таке рішення:
-
Погіршення кредитної історії: Якщо у вас з'явилися прострочення за іншими кредитами або комунальними платежами, банк може оцінити вас як більш ризикового клієнта.
-
Зміна сімейного стану: Наприклад, якщо ви розлучилися, а ваш колишній чоловік/дружина має борги перед банком, це може вплинути на вашу кредитну історію.
-
Системні помилки: Іноді банк може помилково приписати борги іншої особи вашому рахунку.
Що робити, якщо ваш кредитний ліміт знизили
Якщо сталось так, що ваш кредитний ліміт знизили потрібно:
-
Звернутись до банку
Першим кроком має бути звернення до банку з письмовою заявою про роз'яснення причин зниження кредитного ліміту. Зазначте, що ви не маєте відношення до боргів колишніх клієнтів і просіть надати докази, які підтверджують їхні твердження.
-
Перевірити свою кредитну історію
Замовте повну кредитну історію в Бюро кредитних історій. Це допоможе вам виявити будь-які помилки або неточності.
-
Зібрати докази
Зберіть всі документи, які можуть підтвердити вашу платоспроможність: довідку про доходи, виписки з рахунків тощо.
-
Проконсультуватись з юристом
Якщо банк відмовляється відновити ваш кредитний ліміт, зверніться за консультацією до юриста. Він допоможе вам відстояти свої права і оскаржити рішення банку в суді.
Як уникнути зниження кредитного ліміту
Щоб уникнути зниження кредитного ліміту, потрібно:
-
своєчасно сплачувати всі кредити та комунальні платежі;
-
зберігати хорошу кредитну історію;
-
регулярно перевіряти свою кредитну історію;
-
уникайте спільної кредитної історії з особами, яким не довіряєте.